Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Wurging, schreeuwen, verlamming. Help mij alsjeblieft!!

Glenda
15 jaar geleden

Gister was een super leuke dag voor mij vol met liefde. Hierdoor kon ik dus ook niet goed slapen. Het rare was dat met wat ik ook had geprobeerd (lezen, muziek luisteren etc.) nog steeds niet in slaap viel. Ik werd telkens wakker, of ik lag niet lekker. Toen ik eenmaal heel vroeg in de ochtend wakker werd, voelde ik mijn lichaam niet, ik kon me niet bewegen, met namen mijn nek niet. Ik werd er gek van en het was heel kort maar voor mijn gevoel duurden het eeuwen! Ik zag een meisje met kort roze haar en een blauw zomer jurkje in mijn kamer, toen stond ze op het balkon en later lag ze naast me in bed. Niet veel gek later zat ze op mij en voelde ik een onwijze pijn, alsof ik gewurgd werd. Nu is mij vaak genoeg verteld dat ik paranormaal begaafd ben. Ik zelf weet dit ook, maar ik weet niet precies hoe ik er mee om moet gaan, en was dat meisje wel egt? Of was het een hallicunatie? Ik ben 15 jaat en ik vindt dromen heerlijk, maar ik ben nu heel erg bang om te gaan slapen. Kan iemand mij aljeblieft vertellen wat er aan de hand is? Na te hebben geschreeuwd werd mijn lichaam pas wakker en viel ik meteen weer in slaap, Ik ben erg bang, en ben een hele slechte slaper. Bedankt voor het lezen, en hopelijk kan ik zo snel mogelijk weer slapen!

Groetjes,
Glenda

Asja
15 jaar geleden

Beste Glenda
ik heb die droom ook eens gehad maar ik ben zelf niet paranormaal begaafd
maar mijn probleem is dat ik het ook overdag heb tijdens school ik krijg geen lucht
ik voel alsof iemand probeert mij te vermoorden
maar buiten dat alles ik heb er ook last van ik ben ook naar een pysoloog geweest het helpt wel
je kan met ieder geval met iemand praten
het is gewoon een tip veel suc6
Asja

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024