Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

heeft deze droom misschien een betekenis?

Tjitske
15 jaar geleden

Ik droomden vanacht over twee van mijn geliefdens.Een ervan nu een ex en de ander ben ik nu samen mee.
Het zit zo mijn ex J. was eerst een hele goede vriend.Ik had het met de andere S. heel lang al verkering.Zij
waren ook hele goede vrienden.Door omstamdigheden is het met S.toen uit gegaan.Ik heb toen veel steun aan J. gehad.
En er is toen iets ontstaan tussen ons.Uiteindlijk is J.omdat hij zich schuldig voelden tegenover S. ook al was het uit tussen ons,
gaan vertellen dat hij met mij wat had en wat S.daarvan vond.Toen bleek dat S.nog gevoelens voor mij had en hebben zij enorme
ruzie gekregen.Ik moest toen kiezen want S.wou mij terug en J.hield ook van mij.Ik heb toen voor S.gekozen.
De droom ging ongveer over wat ik verteld heb en ik droomden dat S. en J. op de vuist met elkaar gingen.
S.wil nog altijd in het echt ook wraak nemen en J.pijn doen.Soms wens ik dat ik nooit iets met J.had gekregen en dat S. niet zo
wraakzuchtig was.Wat zou deze droom voor mij kunnen betekenen,of is het gewoon een verwerkings proces?
Groeten Tjitske

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024