Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Neergestoken

Jezzii
14 jaar geleden

hallo iedereen,
ik heb een brandende vraag over mijn droom,
ik heb het al een tijdje geleden gehad maar ik schrok wakker , en denk er soms nog aan omdat het me veel zorgen baat,

sinds 4 maanden geleden praat ik niet meer met mijn vader,
het is niet echt een soort van ruzie maar meer niet echt praten,
heel raar allemaal, maar goed..

ik sliep dus, en ik droomde dat ik op een schommel zat bij een soort vn binnenplaats en ik met mijn voeten cadeautjes van de planken af moest trappen,
wat op de grond viel had ik gewonnen, ik had dus heel erg veel gewonnen, en mijn vader was er ook, even later belde ik mijn oma maar die nam niet op ,
want mijn oma die zou mij ophalen , dus mijn vader zij tegen mij ik breng je wel naar huis,
we moesten dus naar de auto lopen, en we liepen op een soort weggetje, met eromheen allemaal zand, en hij liep achter mij ,
ik keek in mijn achterhoek en zag hem een mes uitsteken maar dat was al te laat
op geven moment zette hij zijn voetje voor mijn voet, waardoor ik bijna viel , daarna deed hij een arm om mijn lichaam of om mijn mond en stak met een mes in me keel,
en toen schrok ik wakker ik kreeg ook echt het gevoel alsof je dood ging, geen lucht meer kreeg,,, het zweet liep over mn wangen mn pyama was zeik nat

wil iemand mij hier alsjeblieft mee helpen want ik heb echt raad nodig,
ik heb het ook tegen mijn moeder gezegt en zij weet het ook niet,
dankjewel alvast

groetjes jessica

suzanne
14 jaar geleden

heeij jessica
ik snap wat je bedoelt ik heb het gehad dat me huis in brandt vloog in een droom en ik had toen hevige koorts. wat je er kan tegen doen is met je vader telefonisch praten of een email sturen waarin je uitlegd hoe het is gebeurd. teminste ik weet niet wat er algemeen met je vader en jou is gebeurt maar als dat niet lukt probeer dan is te zien waar je heel bang voor bent dat heeft ook bij mij geholpen. ik ging er met mijn vriendinnen over praten en dat hielp want die droom kwam egt niet meer terug!! soms is een nachtmerrie ook nodig om even alles te ordenen in je bovenkamer! ik weet het het klinkt allemaal even raar maar het helpt wel!
groetjes suzanne

Jezzii
14 jaar geleden

Hej Suzanne,

ik heb mijn vader vroeger heel weinig gezien, en sinds 3 jaar geleden zie ik hem weer,
maar het contact is niet blijvend,
de ene keer spreek ik hem en dan staat hem iets niet aan wat ik zeg en spreek ik hem niet meer,
toen ik die droom kreeg sprak ik hem niet,
maar zit bhier geen betekenis aanvast?

groetjes Jessica

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024