Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

bos, dieren en peuter

Vicky7
14 jaar geleden

Beste,

ik ben net wakker geworden na een rare droom. In mijn droom had ik op de een of andere manier al door dat ik droomde, aangezien ik in die droom tegen mezelf zei dat ik bepaalde dingen moest onthouden. Het is een behoorlijke droom, excuses daarvoor;)

Het begon vreemd veel mensen oude bekenden en vreemden waren om mij heen hun ding aan het doen. De omgeving was mij onbekend, het was buiten en speelde zich deels af op een plein met bos/bomen erom heen en deels op een verhoogd plein (dakterras?) van een school wat daar aan grensde.

Ik zag een klein kindje( 1 รก 2 jaar oud) stappen over het plein en hield het continu in de gaten, of het niet te ver ging etc.
Plots zag ik twee jongens lopen, ik kende ze vaag van de middelbare school. Het waren broers. De oudste vond ik vroeger wel leuk, hij liep op me af en zei iets waaruit scheen dat dat kindje van mij was. En dat zijn broertje (leek verstandelijk gehandicapt) de vader is.
Ik geloofde dat niet en ging daar tegen in. Maar hun bleven volhouden dat dat kindje echt van mij was. Plots kwamen er nog twee vrouwen bij. Eentje ken ik ook heel vaag van vroeger en de ander ken ik in het echt sinds een half jaar. Met haar heb ik geen goede band. Ik kan hier om priveredenen niet op ingaan.

Ook zij bleven maar doorgaan dat dat kindje echt van mij was. Ik geloofde hun 4 niet maar durfde ook niet boos te worden.
De oudste broer zei, nadat ik hem had gevraagd waar ik dan bevallen was, dat ik het ben vergeten omdat ik teveel in het verleden leef.
Ik had ineens een ingeving, ik zei tegen de vrouwen..ik ga jullie een vraag stellen maar jullie moeten tegelijkertijd antwoorden. Na mijn eerste vraag antwoordden ze al mis.. (dat was: waar ben ik bevallen) na gegiechel van zenuwen antwoorde eentje Valentia(?) en de ander begon te proesten en schudde eerst nee..en het ene broertje speelde alsof hij geestelijk gehandicapt was om mij voor de gek te houden.

Toch besloot ik dat het kindje toch maar van mij was. Ik liep met het kindje van het plein af het bos in...daar liep ik uiteindelijk tegen een hek waar ik geduldig wachtte alsof het met levenstaak was. Ik keek uit over een prachtige vallei met bossen, open velden, dauw en zonneschijn. Naast mij (tien a 15 meter tussen ons) stonden een lieve moeder-aap met jong, een prachtige vos(man) met erg rode gloed door zonnestraal met jong en een ander dier met jong (vergeten maar ik vond het mooi).
Allemaal wachtten wij, ik voelde mij erg met de dieren verbonden...als fam? of alsof ik het was?

En toen was het afgelopen. Sorry het is een grote droom meestal droom ik korter en duidelijker.

Ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat het betekend.

Groetjes

Vicky7
14 jaar geleden

iemand? Ik ben erg benieuwd naar de betekenis...al is het alleen maar van de dieren