Hallo,
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want deze dromen zijn niet prettig en eigenlijk durf ik niet meer te slapen.
Vannacht heb ik weer een vreselijke droom gehad. Eerst werd ik overvallen door mannen met grote geweren, we werden gedwongen om mee te gaan en op de koude grond te gaan liggen. Dit werd resoluut afgebroken en ik zat ineens met mijn gezin bovenaan een trap bij een soort afgrond. De overvaller was hier ook weer bij. Hij ging vervolgens glijdend naar de beneden. De trap werd een glijbaan. Mijn jongste dochter onderneemt van alles en ging dus ook op die trap, maar mijn gevoel gaf aan dat het niet goed zat eveneens mijn man en mijn oudste dochter. Met ons allen zaten we te schreeuwen dat ze dat niet moest doen, maar het was te laat. Ik zag haar naar beneden vallen en stuiteren als een pop tegen metalen opstakels aangaan. Ze was weg.
Vervolgens ging ik samen met mijn oudste dochter van de glijbaan af in een karretje en gingen varend verder, huilend van het grootste verdriet die er maar bestond... Ik kon niet meer ophouden. En mijn oudste dochter ook niet.
Ik werd wakker met tranen in mijn ogen en kan het niet meer loslaten. Misschien dat iemand mij kan helpen deze droom te verklaren.
Bedankt.
Dracje