Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Vastgehouden

Carla
14 jaar geleden

Afgelopen weken heb ik nu paar keer gedroomd dat ik in bed lig op m'n rug en dat er iemand... het lijkt wel een transparant iemand die plat boven op me gaat liggen en me vasthoudt. Als ik dan wakker wordt dan lijkt het net alsof het echt is gebeurd, dat ik me haast ga afvragen of het echt iets is of dat m'n vriend toevallig 's nachts half boven op me is gekropen. Ik weet niet maar het is behoorlijk eng en ik kan dan geen kant op en wil los komen.

Nu heb ik gister wat anders gedroomd, maar daar kwam het wel in voor. Ik was samen met mijn vriend ergens...verder niet belangrijk, daar zag ik iemand en toen ik in mijn droom nadenken of het een echt iemand was of dat het een inbeelding was, niemand anders zag het behalve ik. Daarna kwam weer die transparant manpersoon die me boven op me kwam liggen en nu wilde ik er in m'n droom achter komen of het echt was of niet en ik probeerde echt te schreeuwen om te kijken of m'n vriend wakker zou worden of dat iemand het hoorde, uiteindelijk kreeg ik geen geluid uit m'n keel. Nu ontweek ik deze transparante persoon ook niet meer en probeerde het aan te kijken of zo, maar dat lukte ook niet goed.

Nou heel vaag allemaal. Iemand een idee wat dit zou kunnen betekenen? Groetjes