Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
midden in de nacht werd ik zweetend wakker van mijn droom die ging als volgt:
ik lag in bed en werd wakker geroepen door een stem die ik niet hekende. hij klonk ijzig en gemeen. ik ging me kamer uit met me pyama aan ik deed de deur open met de sleutel en liep de grote stenen trap op en aan de andere kant stond ik voor de haven. daar stond de man met e zwarte jas en de hoed. hij lied zijn jas van zich afvallen en ik zag allemaal ogen 1 hele groten midden op zn borst en die keek rond naar alle kanten. de andere ogen keken me allemaal aan. ik liep naar hem toe en hij trok me de haven in. in plaats van dat het water troebel en bruinkleurig was werd het oranje geel en bloedrood. hij trok me mee in een soort van gat daar ging ik in mee. ik keek achterom en het verdween zo maar in een zwarte vlek. oten kwamen we in een soort van grot vol met botten en schedels maar wat me het meest op viel was dat ze bij elkaar lagen en er stond een grote tafel in het midden met een zwart en paars achtige kleur toen wer het zwart voor me ogen.
ik wil heel graag weten wat dit betkent want ik vond hem zo raar en eng vooral de man met zoveel ogen met zn hoed en jas.
groetjes
Dat ben jij dus!!!!!!!!!
bedoel je dat ik ijzig en gemeen ben??? en veel ogen heb ???
je kent me dan wel niet maar zo ben ik niet.
leg het iets anders uit wat betekent de zee met kleuren dan??? enzo
Edgar kan gelijk hebben,
het kan op jezelf reflecteren.
die ogen zouden kunnen betekenen dat je graag alles een beetje in de gaten wilt houden en overzicht wilt hebben op bepaalde situaties,
de zwarte man zou dan kunne betekenen dat je dit niet meer zo erg moet doen omdat je daarmee in vervelende situaties kan komen.
die enge stem hoeft niets te betekenen, het kan zijn dat je onbewuste het je dan extra duidelijk wilt maken.
water betekend meestal hoe je in het leven staat, helder water is positief en troebel of vies water is dan weer negatief.
denk anders na wat de kleuren voor je betekenen
hoop je hiermee geholpen te hebben
Marlies
je hebt me er wel mee geholpen maar ik vraag me nog een ding af waar staat die grote tafel en die paars zwart achtige steen voor???
daar ben ik best wel benieuwd naar!!!
dank u
De tafel staat waarschijnlijk (met de deze kleuren) voor problemen thuis?
Denk na wat voor activiteiten je aan tafel doet ( avondeten, zondagontbijt, knutselen, schrijven enz) waarscheinlijk heeft het hier iets mee te maken. Let ook op de conditie van de tafel,
Is deze kapot of juist heel mooi opgemaakt.
Op de site staat: stenen symboliseren kracht, eenheid en onwrikbare overtuiging.
Wat betekent de kleur zwart paars voor je en weerspiegel dat op de bovenstaande zin
Groetjes Marlies ( ik ben trouwens 17 jaar )
Beste suzanne. De man met de zwarte kleding is de doodsengel.
Die kan verschillende gedaantes nemen en in verschillende vormen verschijnen.
De situatie waarschuwt jouw. Dat de water van kleur verandert waarschuwt jouw voor de helvuur
en de schedels die op elkaar lagen zijn mensen die vroeger geleefd hebben op jouw manier zonder geloof in allah(god)
dat de man jouw daar heen trekt duidt als: "Neem voorbeeld van die genen die hier liggen. Op een dag zul je aan tafel komen en moet kunnen verklaren wat je in je leven heeft gedaan".
Eigenlijk is dit een waarschuwingsdroom.
Ze willen dat jij niet beindigt net zoals die genen die daar lagen.
Ze willen dat jij de juiste pad gaat vinden door te zoeken. Door te onderzoeken.
Mijn advies: begin te onderzoeken over Islam en koran en je zult de vrede vinden.
mijn zusje van 2 jaar wordt soms schreeuwend wakker en zeg ze dat ze een man in het zwart ziet..
verder heeft ze haar hele leven nog niet goed geslapen in dit huis
en is ze ook bang voor de wind
ik vond deze droom/nachtmerrie er wel bij passen..
zou iemand weten wat dat te betekenen heeft??
Dag Suzanne,
ik zou je willen vragen om je droom in te vullen op de volgende site:
* http://www.pimp-your-life.nl
* druk dan rechts op het tabje droomuitleg
Vul dan het invulformulier in en we zullen zsm reageren.
Maarten