Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

vreemde droom

Brulaap
14 jaar geleden

Ik had zo'n vreemde droom deze nacht. Ik ben er precies nog steeds niet goed van. Net na de droom ben ik wakker geworden en was ik zeer onrustig.
Dit gebeurde in mijn droom: Ik zat plots op een stoel in een seniortent. Er waren heel wat mensen rondom mij. Plots gingen ze een voor een weg. De laatste persoon zei tegen mij dat ik geen schrik moest hebben van het monster. Als het monster mijn vriend werd, zou ik de mensen snel terugzien.

Ik was alleen en bang in die tent, maar ik wou me niet gewonnen geven en wachtte op het monster. Na lang wachten werd ik slaperig. Ik lag in een halve slaap toen ik een warme adem bij mijn onderbenen voelde. Ik wist dat het dat monster was. Ik deed alsof ik sliep maar piepte door mijn ogen. Ik zag dat het een wolf was. Ik was niet bang, het was 'maar' een wolf.

Na een poosje van snuffelen legde de wolf zijn hoofd op mijn schoot. Ik ben hem rustig beginnen aaien. Na nog een tijd stond ik rustig recht en begon rond te lopen in de tent. De wolf bleef de ganse tijd naast mij meewandelen. Ik ging op de grond zitten en aaide hem nog 1 keer.

De wolf verliet de tent en aan de andere kant ging het zeil wat open. Ik keek naar de opening maar ging gewoon de andere kant op, richting mijn huis.

Toen werd ik rusteloos wakker. Ik was verward en bang, maar ik snap niet waarom???

14 jaar geleden

Je bent in je droom vrienden geworden met iets dat eigenlijk eng is.
Je hebt dus waarschijnlijk een angst onder ogen durven te komen in het 'echte' leven.