Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

dolfijnen, vliegende schotels en rare wereld =P

kate
14 jaar geleden

ik droomde dat ik superpowers had en in een dolfijn kan veranderen mijn muziek lerares die hielp me met mijn dolfijnpowers te gebruiken en ik moest op een gegeven ogenblik ook leren te zoenen als dolfijn en ik verdronk toen... heel raar als dolfijn.... maarja ik was toen weer n normaal mens en ik ging met oma naar huis we gingen met vliegende schotels in van die rare banen die ons overal naartoe slingerde en toen kwam ik thuis ik woonde dus bij oma in mijn droom mijn oom was jarig hij woonde dus in mijn tuin o.o en ik gaf hem samen met anderen een boom waar wijn uit kwam... ik denk niet dat iemand ooit zon rare droom heeft gehad maar ik wou deze droom gewoon delen =p

henk jan smits
14 jaar geleden

Je bent gestoord, echt hier klopt geen hout van.
Je gaat niet door naar de volgende ronde, je maakt geen kans meer op de koelkast
ga heel snel naar een psychiater!!!

Ik ;D
14 jaar geleden

Typiche kinderdromen ;) had ik vroeger ook xd wel geinig, zo droomde ik bijvoorbeeld dat ik met honden kon vliegen =.=

dimitri
14 jaar geleden

"Dolfijnen vertegenwoordigen je bereidheid (en kunde) om je emoties te ontdekken"
"Wanneer je droomt dat je wijnflessen breekt, duidt dit op en overdaad aan verlangen en passie."

Ik denk dat deze droom met je persoonlijke ontwikkeling te maken heeft, je komt in de periode in je leven waar je gaat openstaan voor liefde met derden. Veel succes