hallo voor diegene die dit leest.
ik heb vannacht een hele maffe droom gehad... het ging over een familie wat mijn familie moest zijn. we waren rijk en woonde in een uit kasteel achtig iets... we moesten bovennatuurlijke huurmoordenaars zijn ofzo...
ik liep samen met mijn broertje en oma over een pad en kwamen uiteindelijk uit bij een steiger die aan een heel groot meer lag.
we waren blijkbaar achtervolgd door een 2 mannen die ons dood wilde hebben. mijn broertje van 14 vermoorde de twee mannen toen....
daarna kreeg ik een beeld van een hele rij bomen die bomen moesten toebehoren aan elk lid van onze familie... en de boom van mijn broertje groeide omdat hij iemand voor het eerst had vermoord. Er stond een boom naast een met gele bladeren en die was groter. Het moest de boom van een hele goede vriend van mijn broertje zijn ofzo.
En de boom van mijn broertje zei: 'wanneer kan ik je nou weer zien en gewoon met je praten?' en toen zei die boom met die gele bladeren: 'ja dan moet je nog meer groeien en net zo groot als mij worden.'
Daarna was ik weer onder de mensen zeg maar... en het was donker. schijnbaar konden we niet tegen zonlicht want de zon kwam op en iedereen was een schuilplaats aan het zoeken... maar je kon alleen niet tegen de zon als je iemand vermoord had en ik kon niet tegen de zon! mijn haar begon te verbranden terwijl ik drastisch de zon probeerde te ontvluchten.
Ik probeerde heel moeilijk te doen door op mijn knieen te gaan en te kruipen vlak langs een heel laag muurtje... ik kroop en kroop maar kwam helemaal niet snel vooruit. ik wilde over het muurtje in een afgrond springen want daar beneden kon ik me verbergen maar het was te hoog ofzo... daarna werd ik wakker...
ik snap echt helemaal niets van deze droom vooral de pratende bomen vind ik zo vreemd.... kan iemand het uitleggen?
groetjes ladysilver