Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

wereld vergaat

13 jaar geleden

ik had 2 nachten geleden,gedroomd dat de wereld vergong door een gigantische stroom lava dat naar buiten kwam uit de grond.
die dag daarna kreeg ik weer een droom, maar dit keer leek het dat er allemaal ufo's naar de aarde kwamen.

weet iemand wat dit betekend?

13 jaar geleden

Hoi marieke.

Ik denk dat die droom over je zelf gaat

De vuurspuwende vulkaan symboliseert de nijd die wij of anderen in zich hebben. Wie in de droom een vulkaan vuur ziet spuwen loopt in het waakbestaan mogelijk zelf over van woede. Mogelijk maken we ons kwader dan nodig zal zijn. Als we onze eigen karakterfouten over boord zouden kunnen zetten zullen we ons een stuk prettiger voelen. Het verterende vuur en de kolkende lava staan symbool voor de alles verterende jaloezie, maar het symboliseert ook opvliegendheid en ondoordacht handelen.

Dromen we vaak over UFO's of buitenaardse wezens, dan wil het onbewuste ons iets duidelijk maken, ons wijzen op een probleem uit het verleden dat we op moeten lossen.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns.

13 jaar geleden

hallo hans
bedankt voor je reactie!
over die vulkaan en jaloezie en opvliegendheid klopt idd wel. ik was namelijk boos op een vriendin en ik kom er echt niet meer tegen. maarja hihi. nu weet ik waarom ik dat gedroomd had.
de droom over de alien invasie kwam dus de dag na die droom met die vulkaan. maar de ufo's waren hele grote ovaalachtige gele lichten. weet u daar mischien nog iets van?
bedankt voor je reactie

groetjes marieke