Hallo,
Het is 3 jaar terug dat mijn moeder stierf, ik heb middels vele dromen achter de rug over haar. En het voelt alsof zij gewoon in leven is, in de droom, en na de droom, en heb ik geen zorgen over haar dood, maar ik ben gerustgesteld. De eerste droom na mijn moeders overlijden, was dat het gezin mijn vader, zus en ik rouwde over haar dood in de woonkamer, ik zag een kist opengaan op de locatie vanwaar zij begraven ligt. Vervolgens ging de droom over dat zij de woonkamer binnenliep. En wij allen verbaast waren dat zij zich tevoorschijn stelde, en verzekerd was en goed ter been, (wat niet in werkelijkheid zo was). Dus ze liep binnen en zei tegen ons; Ik ben niet dood. En vervolgens deden we met elkaar zoals we vaak deden en zaten op de bank naar de televise te kijken. - Sinds die droom ben ik gerustgesteld en pieker bijna nooit over haar dood, of huil niet.
Eén van de laatste dromen die ik had, hoe die droom begon weet ik maar vaag. Maar het doel was ergens te komen via Amsterdam wat buiten Amsterdam ligt,vanuit me ogen zag ik mijn collega van mijn nieuwe werk, waar ik een weinig contact mee heb, En mijn moeder die overlegde hoe daar te komen, waar we heen wouden, het voelde alsof zij mij wouden helpen. - Het ding is van die dromen dat mijn moeder die kennissen of contacten of personen niet kent.
Waarom verschijnen ze samen alsof ze elkaar kennen? Wat is de betekenis? Wat wil dat zeggen dat ze samen met personen is die ik ken en zij niet?
Help me alsjeblieft.