Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

planten uit schouders en armen

Silvanika
12 jaar geleden

Hey allemaal,

Ik heb vannacht gedroomd dat er planten uit me schouders en armen groeiden. Ik heb deze droom al eerder gehad en wist deze keer dus beter hoe ik ze eraf kon krijgen. De planten in mijn linkerarm deden heel erg pijn en ik wilde ze er allemaal af hebben. Een vriend heeft ze eruit getrokken en eraf gesneden.
Ik heb overal gezocht naar wat dit zou kunnen betekenen, maar kon nergens planten uit lichaam vinden. Weet iemand misschien wat dit kan betekenen? Vind het wel interessant om dat te weten!
Bedankt alvast!
Groetjes,
Silvanika

12 jaar geleden

Hoi Silvanika

Zolang de kamer- of tuinplanten in je droom er gezond uitzien, is dat een goed teken kracht en energie, vooral als ze bloeien.

Ik denk dat het te maken heeft met het verzorgen van andere mensen, omdat er kracht uit je schouders en armen groeien naar je handen, misschien wil je dat wel niet omdat ze er af moeten, maar denk daar maar eens over na.

Groeten Hans.

Silvanika
12 jaar geleden

Hoi Hans,

Bedankt voor deze uitleg! ik ga er inderdaad eens over nadenken. Het kan best eens kloppen!

Groetenm Silvanika

Deze discussie is gesloten.