Hoi allemaal,
Ik droomde dat ik hoogzwanger was. Ik was ZO zenuwachtig voor de bevalling, dat ik heftige kriebels voelde in mijn buik en zelfs helemaal trilde... Volgens mij voelde ik dit gevoel ook echt buiten mijn slaap.
Naja goed, ik liep naar beneden want mijn vliezen waren al gebroken en het water stroomde langs mijn benen, dus ik probeerde mijn moeder te roepen... Alleen mijn stem was bijna weg. Uiteindelijk ging ik maar naar de WC, tevergeefs aan het roepen, en daar deed ik mijn behoeften. Ik dacht dat de bevalling heel lang zou duren (omdat dat in het echt ook zo is), maar het hoofdje van de baby kwam al tegelijk tevoorschijn en daarna de hele baby: een heel mooi kindje.
In het begin dacht ik dat hij niet leefde, hij gaf geen kick. Maar na een paar x masseren was hij daar. Een prachtig zoontje, en ik had mijn vriend dan ook gesmst dat hij een trotse papa was geworden (terwijl hij, net als ik, niet wist dat ik zwanger was). Alleen aan het eind van de droom bleek er geen baby meer te zijn, en was die er ook nooit geweest?
Hopelijk kan iemand wat meer vertellen over deze symbolen!