Hallo,
Ik zal beginnen bij het begin van mijn droom aangezien ik er echt niets van snap en hij naar mijn gevoel best belangrijk is omdat het één van de enige dromen is die ik heb gehad in enkele weken..
Ik zit op mijn laptop en ik wil hem afsluiten. Ik zit in een hoek aan een tafel en kijk naar het scherm, het is donker in huis en het lijkt buiten te regenen... Ik heb in het echte leven een zus en geen broer, maar ik heb ene goede band met een jongen wie ook mijn beste vriend is en ik zeg altijd dat hij mijn broertje is... In de droom heb ik mijn leeftijd ook behouden en hij was ouder geworden.. Uitleg daarvan? Op mijn computer staand e pictogrammen in het echt helemaal door elkaar en nu stonden ze allemaal op een rijtje. Ineens sprongen er 2 programma's aan en ik sluit ze weer. Nu, op een gegeven moment begin ik aan het afsluiten van mijn computer. Het gebruikelijke rode scherm komt erop met het woord: "afsluiten". Ineens, ik schuif naar achteren, en zie ik dat er een zwarte schim op mijn scherm verschijnt en er langzaam uit kruipt. Die schim, niet al te groot loopt naar mijn broer en valt hem aan. In die droom denk ik dat het een geweten is, die schim... Na een gevecht, waarbij ik me niet kan bewegen, valt mijn broer en verdwijnt en schim. Ik loop naar mijn broer toe en besef dat het niet zijn lichaam is, maar zijn geest. Ik vraag hem iets, maar hij antwoord niet, ik weet dat hij dood is en ik begin te huilen. Even later vliegt de deur open en komt mijn moeder binnen. Ik vraag haar: "Hij heeft zelfmoord gepleegd, he?" en ze knikt, waarna ze me knuffelt. Even later zegt ze tegen mij: "Ik en papa gaan uit elkaar, we gaan scheiden." Terwijl in het echter leven mijn ouders nog bij elkaar zijn en er ook geen sprake van is.. Hierna werd ik wakker.
Ik wil echt graag weten wat het betekend, kan iemand me helpen?
1 keer bewerkt. De laatste keer was 11 jaar geleden door DownInYourHeart.