Vannacht heb ik gedroomd dat ik wakker werd in de kamer waar ik slaap.
Ik probeerde het licht aan te doen maar het lukte niet. Daarna liep ik naar de badkamer, die zich vlak bij mijn slaapkamer bevind maar kreeg daar het licht ook niet aan.
Plotseling bevind ik me in mijn oude thuis. Daar kom ik op een oude slaapkamer van mij waar ik het licht wel aan kreeg. Ik kwam daar terecht omdat ik op zoek was naar een werkende lamp/licht.
Er stonden zeer veel oude computers op die kamer, met allerlei andere computer onderdelen etc.
Plots hoor ik mijn vader wakker worden (het was zeer vroeg, ik veronderstel dat hij opstond om te gaan werken). Hij zag licht branden, hij vloekte en dacht dat ik mijn grote zus was (hij had me nog niet gezien). Ik sprong met vlucht van de trap. Ik vroeg mijn vader hoe die computers er kwamen en zei dat het wel goed is voor jonge kinderen op te laten spelen. plots zie ik mijn vader een 2d platformer game spelen, ik zei dat ze dan zo een soort games konden spelen.
meer weet ik niet meer, ik vond het een zeer bizarre droom en zou hier graag dieper op in gaan (dan bedoel ik de betekenis voor mezelf zoeken). Als iemand me wil helpen, laat me dan weten wat jij er van denkt.