Hai,
Ik heb vandaag lang uitgeslapen en kreeg vanmiddag een rare droom.
Ik droomde dat ik op een paadje was waar ik ook altijd met men hond langsliep.
Ik was er met een soort van ridder en wij moesten aan de andere kant komen.
In het midden van het paadje kun je een ander paadje in of rechtdoor, dat andere paadje is maar heel kort en eindig snel.
In dat paadje zat een draak. Wij gingen eerst helemaal naar de andere kant van het pad rechtdoor. Onderweg galoppeerde een paard zonder ruiter met zadel ons voorbij en ook nog een paard andere paarden ik geloof ook 1 met ruiter. Toen we aan de andere kan waren praatte ik opeens met een oude man waarmee ik altijd heel gezellig kon praten, was familie of vriend van de ridder.
De ridder en ik hadden een soort van missie, iets met de draak wij waren de redders. We moesten met hem vechten. En die vriend of familie van de ridder was dan ook iemand die er verstand van had en hielp. Nadat ik dus heel gezellig met hem gepraat had zei die ridder kom we moeten weer gaan. En toen gingen we richten de draak. Toen we er bijna waren stopte de droom.
De kleuren waren gewoon natuurkleuren, maar toen i met die man praatte was de achtergrond opeens zwart wit en stond er een wit kasteel/gebouwachtig iets achter ons. De draak was zwart. En de ridder had z'n ridderpak om en met wat bruine kleuren.
Het paard was een zwarte fries en het dekje heel duidelijk oranje. Leek eigenlijk heel erg op een paard van mij instructrice.
Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen.
Groetjes