Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

rare droom

onzekermeisje
11 jaar geleden

Ik had een droom over (blijkbaar een bekende nederlander van de radio, ik kende hem niet totdat ik m laatst op tv zag verschijnen met iets nu luister of kijk ik nauwelijks tv om heel eerlijk te zijn.) een man die naast me zat op het strand. We keken samen uit over de zee en zagen hoe de zon onder ging. We hadden totaal geen connectie met elkaar. Enkel dat hij zijn arm om me heen geslagen had iets wat voor mijn gevoel heel fijn was. Opeens stond hij op en pakte me bij mijn hand en we liepen naar het water waar we verder over de zee uit keken. Toen kneep hij in mijn hand en zei hij het komt wel goed met ons! Waarna hij een kus op mijn hoofd drukte en daarna liepen we samen weg en werd ik wakker.

Normaal hou ik me niet zo bezig met dromen. En vergeet ik ze dan ook. Maar deze houd me nu echt al dagen bezig omdat ik steeds vaker met hem ook in het echte leven geconfronteerd word. Zou iemand me kunnen helpen met de betekenis van deze droom?

11 jaar geleden

Wat leuk, O.M.!

Je hebt dus fijn over iemand gedroomd en naderhand kom je via de tv/media achter wie hij is!

Wie weet kom je er nog achter of je daadwerkelijk iets met die persoon wat te doen hebt of dat het allemaal symboliek is geweest.

Misschien wordt jij op die manier ook een keer gewaardeerd? Ben je eerst alleen een anonieme stem voor iemand totdat je elkaar ziet...

Sweet Dreams!