Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

droom verklaren

jurgen de keyser
10 jaar geleden

beste,

vorige nacht had ik een droom:

ik liep in een dierentuin, in een vogelverblijf. een Nederlandse vrouw voor me trapte op een grasparkiet. ik nam het vogeltje in mijn handen, het lag op zijn rug te schokken, had hele mooie vleugels. ik voelde dat hij aan het sterven was. plots was de parkiet veranderd in een fredje of een puppie. kon het moeilijk uitmaken maar mijn gevoel gaat naar een fredje, pasgeboren en het was aan het dromen

tot zover mijn droom.

wat zou het betekenen?

mvg, Jurgen

10 jaar geleden

Ik ben geen exper maar ik denk dat ik een klein stukje van je droom kan ondsijferen.
Als er iets dood word gemaakt in je droom kan het zo zijn dat iets wat je gelievd is zal sterven.
Dat het vogeltje lach te schudden kan komen door dat het opwet was naar een nieuw lichaam.
Krijg je een huisdier? Met de verandering naar een vred,(had je vroeger een gevleugeld huisdier?) kan gezicht worden dat je een nieuw huisdier krijgt en meschien wel een vred.
Ik hoop dat ik je geholpen heb met het beantwoorden van je vraag. Er kunnen natuurlijk ook andere betekenissen zijn van je droom. Maar deze kan ik er uit halen.