Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Bevallingen

10 jaar geleden

Hallo,

Eergisteren droomde ik het volgende (weet niet of ik in de juiste rubriek ben, maar denk het wel);

Ik ga de voordeur van mijn huis uit, op het grasveld voor loopt een hond (lijkt op een labrador) en een vrouw. Ze horen niet bij elkaar.
Beide zijn wel hoog zwanger en staan op het punt te bevallen. De hond start daar als eerste mee. Ik graaf in het grasveld een kuil en leg daar de hond in. De bevalling van de hond gaat als volgt; haar buik splijt open en ik kijk hoe iemand de puppy's er uit haalt.
Ondertussen start ook de vrouw met bevallen. Op het gras maak ik -van het zand dat uit de kuil van de hond komt- een soort dijkje om de vrouw heen. Ik help de vrouw met bevallen, en doe dat zo als ik dat op tv wel eens gezien heb. Als eerste komt er een rood/paars voetje naar buiten.
Als ik er aan trek komt er alleen een voetje met een beentje naar buiten. Dat leg ik naast de vrouw wel. De bevalling wil niet lukken, ik steek beide handen bij de vrouw naar binnen om te voelen hoe de baby vast zit. Die zit met de schouders klem in de vrouw. Nu weet ik niet meer wat te doen en bel 112. Daarna ben ik wakker en heb geen idee hoe het is afgelopen met de hond en haar jong en de vrouw met de baby.

De plaats waar de droom zich afspeelde is echt bij mij voor de deur. De hond en de vrouw komen mij niet bekend voor. Wij hebben geen kinderen en hebben ook geen kinderwens.

Wie kan mij vertellen wat dit te betekenen heeft? Het was overigens geen van alle eng.

Mvg,
Rob.

YAYIGHEID
9 jaar geleden

GA NOOIT IN EEN ZIEKENHUIS OP DE KRAAMAFDELING WERKEN DAN KOMT ALLES GOED