Ben op de badkamer, draai me om, zie iets op de muur. Een of andere doek.kan een blauwe handdoek geweest zijn maar weet niet.Haal die weg en op de witte muur zie ik een, voor mij, mega grote spin. Eerst wil ik gillen. Want ik ben als de doods voor spinnen. Maar op een of andere manier, kan ik rustig blijven. En me redelijk ontspannen voelen. Deze spin is goudkleurig/zandkleur. Hij kijkt me aan met zijn zwarte oogjes. Dan zie ik nog een doek. Haal die ook weg. Zie dat er nog meer dezelfde spinnen op de witte muur zitten. Van de glaze deur tot de deur naar de hal. Ik denk, deze ga ik echt niet doodslaan. Toch voel ik me redelijk rustig. Ondanks dat ik normaal keihard zou gillen en weg rennen. Wel heb ik zoiets van hier moet iemand bijkomen. Ik loop door de deur, echter wel afstand houdend van de spinnen. Wel rustig. Dan ben ik beneden in de keuken. Daar is mijn man en mijn dochter. ( de keuken van mijn ouders-huis) ze zijn met iets bezig, een fiets op de kop,bandpakken of zo. Ik zeg dat mijn man maar even naar de badkamer moet. Dat daar."een probleem" is die ik niet goed weet op te lossen... Zeg hem echter niet wat.als hij weg is vraagt mijn dochter wat ik gezien heb. Schouder ophalen zeg ik een muur vol goud/ gele spinnen. Hele grote spinnen en ik ga verder met waar hun mee bezig waren.. En toen werd ik wakker.