Vannacht had ik een superrare droom waarvan ik nergens iets logisch kon vinden. Oké, ik begin bij het begin:
Ik droomde dat ik de Medic van de game Team Fortress 2 was, in team RED- oké, ik droom best veel dat ik een mannelijk figuur ben, ik weet ook waarom. Maar het gekke was dat ik de specialiteiten bezat van alle andere teamleden: ik was sterk zoals de Heavy, snel zoals de Scout, precies zoals de Sniper, mysterieus als de Spy enzovoort.
En het vreemdste was dat ik niet mijn Medi Gun had zoals in de game om mensen te genezen, maar helende kracht vanuit mijn handen. Wel handig natuurlijk, kan ik ook gewoon wapens gebruiken, maar ik vloog ook nog rond op een griffioen die ik ooit zelf heb bedacht voor in een verhaal. Wat, een griffioen? Precies ja.
Ik vond het op zich wel een cool idee, ook al was het geschift en totaal onlogisch, ik vond het leuk om voor één keertje de beste in alles te kunnen zijn. En ik weet dat ik een grote fantast ben en dat vind ik wel tof, maar dit sloeg echt nergens op vannacht...