Beste mensen,
Allereerst wil ik jullie vertellen wat ik gisteren heb gedaan. Wellicht kan men mijn dromen linken aan de situaties van gisteren.
Ik heb gisteren een youtube video gezien waarin een Indiaanse meneer een verhaal heeft verteld dat ie christen is geworden. Voorheen was hij een moslim. Kort door de bocht: verhaal mooi verwoord (vind ik), familie tegen hem, vader wilde hem vermoorden met grote mes, hij riep Jezus - vader schrok en liet het mes vallen, vader zwaar gewond, die man weggevlucht.
Ook ben ik gisteren naar de psycholoog geweest (voor het eerst, intake). Ik ervaar faalangst met leren/studie. Conclusie: ik heb de situatie niet onder controle. Daarom die psycholoog.
Vannacht heb ik dus gedroomd dat een hond mij aanviel. Ik had een mes en maakte een snee op zijn achterhoofd/nek. De hond bloedde, het bloed kwam uit dat plekje -achterhoofd/nek- . Ik stopte het bloeden door op het plekje te drukken. Ondertussen was de hond bewusteloos geraakt. Nadat ik het bloeden gestopt had, werd de hond wakker en achtervolgde mij. Heel agressief en beet uiteindelijk mij in mijn mannelijke gedeelte (balzak). Op een gegeven moment stopte het, de hond was dood gebloed. Er werd 112 gebeld, ambulance aangekomen.. afijn, ondertussen lag ik op de grond en rondom mij stonden mensen naar het wond te kijken. Iedereen was geschrokken, ik vroeg wat is er aan de hand? Jaja, de hond heeft bijna alles kapot gebeten. Ik vroeg valt het nog te redden? En toen was het stil. De hulpverleners deden hun werk en poef. Droom beƫindigd. Ik weet dus niet of het wond erg eruit zag en/of het te redden was.
Tweede droom: Ik had een ander lichaam. Het lichaam was niet van mij. Ik was in ieder geval dun/mager en een beetje langer dan normaal. Zelf ben ik 173cm, +- 89kg.
Ik rende naar buiten, sprong op een klein rots. De rots had van die ruime gaten. In die gaten zat water in. In dat water lag een kikker (grijs, zwart in ieder geval donkere kleuren). Op een gegeven moment zag ik iets in mijn ooghoeken wegrennen. Voordat ik het door had, zag ik ook leeuwen en tijgers achter dat iets rennen. Dat iets was dus weg en de aandacht werd op mij gericht. Die dieren (tijgers + 2 leeuwen) renden achter mij aan. Ik rende weg een gebouw in. Deur dicht en ik zat veilig. Door de deur (glazen deur) zag ik ze nog wel. Maar de dieren hadden in de gaten dat ik ook weggeglipt was dus ik boeide hen geen bal meer. Einde droom.
En ik werd met een hoofdpijn wakker (waar ik nog last van heb, ik werd 10 uur wakker en het is nu 14:00). Geen aspirine/paracetamol genomen wel een kopje koffie tegen de hoofdpijn maar hielp niet. Ikzelf ben geen koffie drinker. Dusdat, dit waren mijn dromen.
Iemand enig idee wat die dromen betekenen of zijn het gewoon fantasie momenten? Wellicht zijn er freudenaren onder ons die het een betekenis zouden kunnen geven :P.
Dankjewel.