Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Kiesbare uitreding.

8 jaar geleden

Hallo iedereen!

Ik had wel een apparte droom die volgensmij niet alleen een droom was. Ik was weereens in een soort toppunt van deppresie beland aangezien het uit was met mijn vriendin had de vorige nacht amper 2 uur geslapen en was helemaal dood moe. Iniedergeval ik was in een soort kamer met 2 zwarte mensen ik was een in soort kamer en ze stonden voor een deur en ze leken me wel een soort van te vragen of ik wou uitreden. Ik heb dit persoonlijk ook echt ervaren als uitreding alleen en niet als droom. Al was ik dit keer veel vastberadener terug te gaan. En deed ik dat dus ook!

Ik ben benieuwd wat andere hiervan denken en of er meer mensen zoiets mee hebben gemaakt.

(P.S. Niet doorslaan in de reacties want zoiets als "over de top" bestaat ook nog.)

8 jaar geleden
Beheerder

Het lijkt mij een vorm van misleiding.
Deze duistere gedaantes willen je ondergang of je lichaam.
Depressie is een vorm van doodsdrift.

Nu vraag ik mij af, wat je precies bedoelde met de titel en het bewust terug willen.
Wilde je naar je lichaam en de realiteit of naar die twee duistere invloeden?
Deze duistere figuren zijn de depressie zelf. Je mag ze ook "negatieve entiteiten" noemen, maar ik hou niet zo van gepostuleerd "spiritisme", want dat voert vaak naar exorcisme en dat soort onzin, in plaats van naar een bewustwordingsproces.

Bij een depressie schrijf je geen hoogtepunt, maar eerder een "dieptepunt".
"Hoogtepunten", horen bij manie of euforie of iets orgiastisch etc.

8 jaar geleden

Ik heb de moeite nietecht goed genomen het volledig uit te typen.
Maar het was idd meer een soort dieptepunt. xD
En wat het dus was ik sliep en zegmaar die nacht wakker en ik weet dat ik nog heel helder in mezelf d8 gvd kan ik niet gewoon eeuwig slapen lekker rustig ipv deze kut wereld. Toen flikkerde ik weer in slaap en na 1 uur ongeveer kwam ik dus in die "droom" en het waren idd een soort entiteiten die me richting hun trokken met als vraag zonder dat ze het echt zeiden blijf je of ga je. Het was een lange rechts en een kleine dikke links of omgekeerde. En ze stonden voor een open deur waar wit licht uitkwam en zij zagen er uit als een soort schaduwen. Iniedergeval ben ik er zeer zeker van dat t geen normale droom was.

Iniedergeval bedankt voor het stuk soort vnb uitleg!

Grtz you personal stalker xD