Hee!
Vannacht een -zelfs voor mij- vrij vreemde droom gehad. Mijn zusje en ik waren in een vrij dicht bos, en op een gegeven ogenblik zie ik snel een faun weg schieten. Hij was ook vrij snel verdwenen, waardoor mijn zusje hem niet direct zag, maar ik wilde er wel achteraan. Zelfs in de droom had ik nog zo iets van "hmm, maar faunen zijn toch mythische wezens?", waardoor ik zeker wilde weten dat mijn ogen me niet bedrogen.
Na een poosje zoeken, kwamen we bij een grote, lager liggende open plek uit met een groot gebouw er in. Het was een vrij vreemd gebouw, een soort futuristisch industriëel gebouw, met een negatieve energie waar zo'n beetje van af straalde dat de faunen er weg zouden blijven. Ik wilde net weer omhoog klimmen toen ik inderdaad faunen in tegengestelde richting weg zag lopen, weg van het gebouw af. Mijn zusje en ik liepen er achter aan.
Dit vond ik het vreemdste deel: we liepen ze er achteraan, en er was een overgang van het mysterieuze, dichte bos, naar een vrij open, schattig, dorpje. Niet eens dat het zoals in normale dromen was dat we spontaan in het dorpje waren, nee, we liepen er echt binnen vanuit het bos.
We waren de groep kwijt, maar ik zag 1 van de faunen in een platenzaak op de rand van het dorpje en het bos staan, platen kijken. Ook iets wat me een beetje OoC lijkt. Ik tegen mijn zusje zeggen: "Ach wat, ik zeg gewoon iets tegen hem.". Loop ik naar hem toe, begroet hij me al met mijn naam. Op de vraag hoe hij mijn naam wist, was zijn reactie: "Wij horen alles."
Deze droom spookt al een poosje door mijn hoofd. Feitelijk is dit omdat het fenomeen van mythische dieren in dromen een nieuw fenomeen is voor me, het grote industriële gebouw maar niet uit mijn hoofd gaat doordat het me zo bekend voorkwam en de faun mijn naam wist omdat ze alles horen.
Wie weet dat er hier iemand is die weet wat deze droom betekend?
Alvast heel erg bedankt!