Hallo,
Vannacht had ik wel een erg "letterlijke" droom.
Ik ben in de docentenkamer en ik heb een witte blouse en een grijze kokerrok aan. Voordat ik naar mijn afspraak vertrek ga ik nog naar het toilet, echter het toilet bij de leerlingen kan niet op slot, dus ga ik naar het docententoilet. Als ik mijn jas wil pakken zie ik dat ik heel veel berichten heb van iemand en diegene blijft maar typen. Onder andere (letterlijke passages):
* "Pas op! Ik spring door de heg!"
* "Meneer [naam]e komt door de bocht." (Vreemd genoeg stond er dus een "e" achter de achternaam geplakt.)
* "Dan kan ik je meteen voorstellen aan Mandy." (Ik ken helemaal geen Mandy's?)
* "En je ontmoet mijn moeder, die gaat vanmiddag naar de markt."
Ondertussen maakt iemand een opmerking en komt een vriendin verregend binnen. Haar nieuwe navigatiesysteem à 610 of 628 euro is verregend. Ze is bang dat haar moeder boos wordt, maar ik houd een preek dat het niet haar schuld is.
Er was ook iets over een "ogionale voorspelling", maar het woord "ogionaal" bestaat niet eens in het Nederlands. Ik kan mij ook iets herinneren over een hond en "leren wandelen" - wellicht dat dat de naam van de hond is. Ik ben dus ook wakker geworden van deze droom - van verwarring denk ik.
In ieder geval, ik vroeg mij af of jullie mij konden helpen met deze letterlijke droom. Het is zo onsamenhangend... Alvast bedankt!