Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Hagel

Nilli
16 jaar geleden

Hallo,

Ik heb een droom gehad dat voor mijn gevoel zo lang leek dan anders,
Ik was aan het werk en voelde me niet zo lekker en zij tegen mijn collegas ik ga even liggen in mijn bed. Ik was aan het slapen in mijn slaap en werd wakker en zag mijn twee klanten zitten naast mijn bed ik vroeg wat er aan de hand was en zijden dat ze ook even moesten liggen, ik vond het niet erg en mochten bij mijn in bed, ik was klaar wakker en kon niet meer slapen in mijn droom en ging uit bed liep mijn slaapkamer uit en kwam in een zolder waar een woonkamer was het was zogenaamd mijn huis maar ik woon helemaal niet in een zolder, overal was rood, bordo vloerbedekking zelfs de trap. Er waren drie kinderen aan het spelen twee jongentjes en een meisje maar vond dat ze naar beneden moesten want het was te gevaarlijk voor ze en nam het meisje op schoot en begon te huilen spelend ging ik de trap af om haar toch stil te kreigen en ze begon te lachen ik was ook heel blij dat ze niet meer huilde, toen ik naar beneden ging met de kinderen gingen twee mannen naar boven ze hadden mappen in hun handen ik ken ze niet. Ik ging weer naar boven en een van mijn klanten zij elke keer ik moet met je praten en er kwam maar niks van ik was aan het opruimen en eindelijk had ik tijd en ging met hem in een kamer er was een kast en twee bedden het was heel oud allemaal, en ik deed de deur dicht, vroeg hem waarover wil je praten tegelijker tijd draaide ik me om en hij had een baby op schoot een meisje mooie blauwe ogen zo schattig en vroeg hem heb je een dochter gekregen en hij zij niks. Ik ging weer naar beneden en stapte in een auto, een pasat grijs kleurige nooit gezien en een vrouw reed de auto alleen haar ken ik niet, de straten die we in gingen kwam me ook niet bekend het was iedergeval niet in nederland. Het was al donker geworden en ze moest parkeren en ik ging alfast naar buiten om haar te helpen parkeren het was plakkerig weer en begon te regenen ik zij tegen haar we moeten snel naar huis want het begint te regenen en gingen lopen naar een huis die ik niet ken onderweg keek in naar de lucht en zag een heldere maan en sterren en een beetje wolken wel witte wolken, ik keek zo diep naar de wolken dat ik iets zag maar kon het niet verplaatsen, het was hagel ik zag het hagel ontstaan en het viel naar beneden alleen het hagel was even groot als mijn vuist. Ik was zo geschrokken dat ik zei we moeten snel naar huis en gingen rennen. Toen we eenmaal thuis waren wilden we nog even kijken hoe het hagelde voor de deur keken we naar de wolken en zag het weer gebeuren alleen veel groter en het was vierkant blok ijs geworden voor mijn ogen viel het naar beneden en het auto was plat gedrukt iedereen begon te schreeuwen en te rennen alarm ging af we gingen naar binnen en ik zocht naar mijn dochter en ze kwam naar binnen, mama ik ben hier ik was zo blij en zij tegen haar blijf bij mijn, bij mijn ben je veilig. Ik wilde nog bellen maar de gsm deed het niet na twee keer proberen werd ik wakker.

Wat zou mijn droom betekenen zou u mij dat kunnen vertellen.
Met vriendelijke groeten Nilli

nilli
16 jaar geleden

Hallo,

Kunt u messchien meer over mijn droom vertellen ik kan niet vinden wat het zou moeten beteken.
Ik ben erg dankbaar als ik meer weet.

Met vriendelijke groeten Nilli