Dit is de eerste keer dat ik echt op zoek ben naar de betekenis van een droom, maar het was zo raar...
ik droom altijd heel chaotisch en alle sloopt door elkaar du sorry als t soms even van de hak op de tak verandert
het begon met een afspraak die ik maakte met een vriend van me. Maar tegelijkertijd waren er feesten in de stad die georganiseerd waren door een organisatie waar ik blijkbaar lid van was want ik was verplicht er naartoe te gaan. Dus ik smste hem dat ik daar en daar was. Toen kwam mijn vriendje ook langs en het was allemaal heel leuk en gezellig. Op de een of andere manier was mijn vriendje even weg en k leerde 2 breakdancers kennen. Ik vond ze wel aardig maar ze waren niet in mij geïnteresseerd als in liefde. gewoon vriendschappelijk. Later kwam ik ook mijn ex tegen die helemaal dronken was, maar mijn vriendje beschermde me. Toen gingen we een feest binnen en ik hou niet zo van allemaal dronken idioten die rondlopen bij elkaar dus ik wilde weer naar buiten samen met mijn vriendje. Maar toen pakte 1 van die breakdancers me op en tilde me mee, toen kwam mijn ex er ook bij en mijn vriendje natuurlijk ook. Toen op de een of andere manier moesten ze om me vechten met pistolen. Natuurlijk werden ze alle 3 geraakt en gelukkig overleefde mijn vriendje het net. Maar ik was natuurlijk kapot. Daarna droomde ik verder dat ik hem weer zag en dat ik hem huilend in de armen viel en dat hij zei dat het goed was enzo en dat alle ellende nu voorbij was dat alles goed was nu. Daarna waren de feesten afgelopen en iedereen ging naar huis en opeens moest ik weer naar een vriend van mij (diezelfde waar ik aan het begin mee af had gesproken) waar ik toen naar op zoek ging. Vanaf dat moment is het heel raar opeens.. toen ging mn droom gewoon over dat ik naar volleybal toe ging en dat k gewoon ging trainen (ik ga vandaag voor het eerst weer meetrainen na een enkel blessure van 5 weken dus dat deel kan ik nog verklaren). En ook vlak voordat ik ging slapen smste ik die vriend nog. Dat zou het voorkomen van die vriend kunnen verklaren
ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen..
1 keer bewerkt. De laatste keer was 15 jaar geleden door Heksmaajj.