Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Vluchten al wolf

Martin
15 jaar geleden

Ik heb heel vaak rare dromen dat ik aan het vluchten ben met mensen en altijd op het eind dan schud ik de rest van mijn vrienden af en ik weet niet waarom, maar dan vlucht ik verder en komt die gene die achter ons zat achter mij aan en dan verander in op het eind in een Mythisch wezen en wordt ik wakker. Ik heb dit zo vaak gehad en elke keer in een ander context en ik wil super graag weten wat dit in godsnaam betekent.

Gister had ik de droom dat ik wederom aan het vluchten was met mensen in een groot gebouw, geen idee voor wat en dit keer nam ik een andere afslag en waren de mensen met me weer weg. Ik rende verder en voor ik wist zat de vijand weer achter me aan, geen idee wie het zijn. Dan verander ik wederom in een wolf en ontsnap. En dan wordt ik weer wakker.

Hoop op goede reactie,

met vriendelijk groet,
Martin

15 jaar geleden

ik heb dit ook vaak, maar bij mij op t einde als ik verander in een beest, neem ik mijn achtervolgers te grazen, of eindig ik gewond.
Maar ik weet onderhand wel dat je vlucht van iets in de werkelijkheid, t is vaak moeilijk te zeggen wat, maar ik heb geleerd dat als een droom niet terug komt, je het onbewust hebt opgelost, als ie wel vaak terug komt, dan moet je echt gaan zoeken waarvoor je vlucht en het oplossen zelf anders blijft die droom terugkomen.
helaas is t vaak enorm moeilijk uit te zoeken waarvoor je vlucht, alleen als je je leven in het echt reflecteerd, kom je er vaak achter maar veel mensen weten dus nie hoe ze dat moeten doen