Hallo,
ik ben benieuwd of je me kan helpen, eigenlijk geloof ik absoluut niet in dit soort dingen, dus ik ben benieuwd of iemand kan bedenken waar deze dromen vandaan komen.
De droom die ik elke keer heb, elke keer hetzelfde en elke keer doodseng gaat als volgt.
ik ben in een donker bruine kamer, koeling? in iedergeval vaage muren, tegels ofzo? ik heb geen idee maar dat is het enge niet, steeds droom ik dat een eng meisje mijn goede vriendin is, ik vind het tijdens mijn droom nooit erg, speel vaak gewoon met haar, ze heeft rare ogen, soort van zwarte vlekken en zwart haar, ik weet nog van vroeger dat ik toen al van zulke dromen over de ogen van de luiaard had, die vind ik nog steeds heel eng, daar doet me dat meisje ook aan denken, goed tijdens mijn droom vind ik het meisje dus niet eng, totdat ze dicht bij me komt staan, dan schrik ik wakker en durf ik niet te slapen. Ik ben nu bijna 20 maar heb die dromen als sinds mijn 17e en ze blijven doorgaan, heel irritant.
heeft iemand een idee waar dit vandaan komt, ik kom er namelijk graag vanaf, misschien dat het helpt als ik weet waarom ik die dromen heb.
alvast heel erg bedankt!
groetjes,
vogeltje