Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

als geest boven je lichaam

joeri
15 jaar geleden

Beste lezer,

Ik heb net een half uur geleden me eerste dood droom gehad en heb meteen proberen te zoeken naar uitleg maar on niks vinden?
zo nu hier mijn droom hopelijk kan iemand me duidelijkheid geven.

Het begon in breda ik was op stap al vroeg op de middag uurtje of 5 ik droomde dat ik aan het drinken was en toen schoot mijn droom een paar uur verder ik kwam de plaatselijke shoarma tent flordia binnen lopen die er anders uit zag als normaal hij was groter en er stonden 4 bankstellen aan iedere kant de balie was wel het zelfde ik ging sigaretten halen en hoefde niets te eten maar ik was zo dronken als het maar kon ook in me droom was dit irritant ik wilde sneller maar het ging niet ik wilde recht lopen maar het ging niet. eindelijk aangekomen bij de balie zei ik hoi en ging ik met me op op de balie liggen het leek of ik even weg zonk maar toen i weer terug was stond de man al klaar met een bestelling ik zei ik wil sigaretten en de man zij hier is je bestelling voor isabel (das een meisje dat ik al meer als een jaar niet heb gezien) dus ik zei ik heb niks besteld maar de man zij zei zij dat je er aan kwam. dus ik zeg tegen de man ik neem nis aan voor haar ik zie haar niet meer dus hij geeft mij sigaretten en ik wil gaan maar ik ben zo dronken dat ik me halver wegen beslis even te gaan zitten op die 4 banken die er staan maar het was druk er was maar een bank beschikbaar en terwel ik daar met veel gedol en gestrompel kom flikker ik gewoon naarst die bank en maak vele koprollen naar de deur iedereen kijkt op in de tent en hoop dat het goed met me gaat een jonge raapt me op en plant me op een de bank.
vervolgens vervat ik me reis terwijl ik sigaretten heb gehaald zal ik er geen een roken in de droom?
ik voel me nog steeds dronken als het maar zijn kan en ga naar een oude vriend toe het is een uur of 8 ik wil nog niet naar huis want kan me zo niet thuis vertonen denk ik in deze droom. ik kom aan bij deze vriend maar ipv van hij zijn mijn ouders in dat huis ik ga op de bank zitten en me vader geeft me een flesje water hij zegt dit kun je wel gebruiken en hun gaan met zijn tweeen naar bed. ik zit op de bank en kijk naar het flesje water en den dit wil ik niet ik loop met veel moeite naar de koelkast en kijk wat er in zit ik pak daar een red bull uit en een glas cola en uiteindelijk dacht ik waarom ook niet ook een flesje water.
ik loop weer met veel moeite terug naar de bank zet alles op tafel en wat den ik stoot de cola om en toen kwamen er in eens allemaal mensen binnen de eigenaar van het huis de oude vriend dus zijn huisgenoot mijn vriend tim gijs en nog wat vage mensen. ik drink mijn drinken op en zeg dat ik ga want zag op de klok dat het al 11 uur was en ik moest de volgende dag werken en de trein naar huis moest ik halen voor 12.
dus ik ga en de oude vriend zegt doe voorzichtig.
ik loop nog steeds of ik heel bezopen ben en heb moeite om me ogen open te houden de meeste van de weg leg ik af met me ogen dicht tewijl ik op gevoel de weg afloop dat gaat eigelijk best wel goed op een gegeven moment komt er een fietser langs rijden met twee vrouwen er op ik ken ze niet maar toch wil ik ze bij houden maar dit gebeurt niet op een normalen manier ik kan het zelf niet meer zien maar het voelt aan alsd of ik sneller rond draai door ratslagen of zo mar de meisjes op de fiets zie ik wel zei lopen me belagelijk te maken op de manier hoe ik hun bij hou maar het lukt wel op een punt vraagt het meisje achter op hoe ik heet en ik antwoord met me eigen naam joeri. de meisjes rijden een stukje door en stoppen op een hoek huis gelegen aan een zij straat ze nemen afscheid en een gaat er vandoor te voet ik sta al de hele tijd om de hoek te wachten niet precies ik maar mijn lichaam ligt om de hoek van dat huis ik zweef maar heb het niet door boven het meisje met haar mee zij denk waar is die jongen gebleven en gaat om de hoek kijken en begint te rennen dan zie ik het ook daar ligt mijn lichaam om de grond ik zweef er naar toe maar kan er alleen boven zwefen het meisje heeft mijn lichaam op haar knieen en schreeuwt joeri wordt wakker joeri zeg iets ik zweef er boven maar kan niet dichter bij komen ik probeer in mijn eigen lichaam te komen maar het lukt niet ik probeer een soort duik maar het lukt niet ik zeg als geest neeeee dit kan niet ik heb nog zo veel om voor te leven ik ben nog te jong!!! en flits ik schiet terug en schrik wakker.

dit was echt zo eng het leek allenmaal zo echt:(

wat betekent ddit allemaal

Hoop van julie iets te horen

Joeri

zo maar iemand
14 jaar geleden

Lieve Joeri

Ik heb zelf nog nooit zo'n droom (of nachtmerrie) gehad maar het hoeft niet persee je dood te zijn. Aangezien je nu nog leeft zou ik zeggen dat het een voorspelling was, of zo iets. De toekomst is te veranderen, niks staat voor eeuwig vast. Heel veel dingen die in leven gebeurt zijn hadden net zo goed niet kunnen gebeuren maar het is wel gebeurt.

In je droom zie je dat je dronken bent. Ik denk dat je in je droom gestorven bent aan te veel alcohol of omdat je veeeel te jong veeeeel te veel rookt? Ik ken je daar natuurlijk niet goed genoeg voor maar ik zou als je alcohol drinkt en veel rookt er mee ophouden. het is over het algemeen gezonder.

Ik heb soms overdag als ik gewoon klaar wakker ben, het gevoel me zelf te zien van boven. Bijvoor beeld als ik boos ben en me zelf niet meer goed onder controlle heb. Als ik dan weer in m'n lichaam terug keer is het alsof ik m'n innerlijke vreede gevonden heb.

ik hoop dat je hier iets aan hebt... misschien ben je het ook weer vergeten en leef je je leven verder maar ik hoop dat het nog lang duurt.

Antares
14 jaar geleden

Dit heet zoiets als uitlopen dacht ik. Als je een droom hebt waar alles echt is, waar je ook alles kan voelen dan betekent dit dat je geestelijk contact maakt in een andere wereld. Het is moeilijk uit te leggen, maar als je gewoon genoeg energie hebt en je ligt op bed heel goed te rusten dan komen dit soort dingen vaker voor.