Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Droom die later uitkomt.

Bjorn
15 jaar geleden

Hallo,

Ik had voig jaar een droom die later tot in de kleinste details uitkwam.

De droom ging als volgt:

Ik had een voetbaltoernooi, en in de laatste wedstrijd zou ik aanvoerder zijn en heel hard met mn hoofd op de grond komen. Uiteindelijk zouden we kampioen van het toernooi worden. Na dit toernooi gingen we in de kantine een patatje eten en toen weer naar huis,

Echter, 2/3 weken later gebeurde het echt. Ik werdt aanvoerder in de laatste wedstrijd, en kwam heel hard met mn hoofd op de grond. Ook herkende ik de kantine tot in de kleinste details. Terwijl ik nog nooit bij die voetbalvereniging was geweest.

Zulke dromen heb ik nu 3/4x in m'n leven gehad. Iemand een nadere verklaring?

Theartoflife
15 jaar geleden

hey,

het zou kunnen zijn dat je gevoeliger bent voor spirituele dingen. (ik hoor daar zo nu en dan wel iets over...)
het kan ook te maken hebben met dingen die een aantal soort energie hebben die voortkomt uit het verleden of uit je droom.
je droom kan een waarschuwing zijn voor dingen die je niet moet of hoeft te doen.

ik heb eens gedroomd dat mn basisschool afbrandde toen ik 6 was.. en toen had ik exact dezelfde dingen gedaan als dat ik in mn droom deed... het hek, het gebouw, de brandweer, de bomen, het klimmen over dat paaltje..
mijn oma droomt wel eens dat een vliegtuig neerstort en als ze dat dan niet vertelt, valt er ook echt een neer...

maarja.. ik weet niet of je hier wat aan hebt natuurlijk.

Groetjes,

Theartoflife