Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

redding

zelda lover
15 jaar geleden

het begint allemaal als ik met een bliksem vaart op een paard rij over een mooie groene weide.
dan zie ik een paard voor me rijden niet zo erg snel maar wel in galop, er zitten drie mensen op het paard en als ik ze inhaal zie ik een jongen , een oudere man die ik ken, en een oudere vrouw ze zijn alletwee leraren van mij. ik heb trouwens een mooie jurk aan en een capuchonover mijn hoofd.
dan gaat het regenen en worden we aangevallen zodat we moeten vluchten, maar de jongen kon niet zo snel omdat hij de twee mensen ook mee moest nemen dus ging de mannelijke leraar bij mij over springen en we gingen al wat sneller toen opeens de jongen viel en ik had opeens zijn hand vast en tillde ik hem op z'n paard en zetten we de mensen op een veilige plek en gingen wij (ik en de jongen) terug om te vechten de jongen had middeleeuwse kleding aan en was vrij mooi maar daar houdt mijn droom op.

kevin
15 jaar geleden

ik lees het nu voor de 2de keer... zon droom is ingewikkelt daar gaan we weer... wat moet je er toch soms mee doen... je weet het niet altijd maart ontstaat uit de grote van een meloen! kijk eens diep in jezelf wat de droom betekend .. mischien is het de liefde die je komt aangeweven. het kan ook onzekerheid zijn .. maar wie weet is het gewoon innerlijke pijn... waar ligt jouw liefde en waar vind je die... ik zou het niet weten maar hopelijk veroorzaakt het geen agresie.. veel succes met het oplossen van deze puzel ... het zal je helpen met een goede afwissel,..... ;) succes met je droom .... hopelijk eindigd het niet als een slaaploos syndroom ;) succes groetjes kevin (B2c) 16-03-2010