Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

vliegen

15 jaar geleden

ik heb de laatste tijd redelijk vaak de droom dat ik kan vliegen.
maar het stomme deel van de droom is dat zodra dat ik in mijn droom erachter kom dat ik kan vliegen, dan lukt het niet meer. dan kan ik gewoon niet meer vliegen, en dan voel ik me hardstikke kwetsbaar.

als ik daarna wakker word ben ik ook gefrustreerd, terwijl dat ik normaal gesproken nooit een ochtendhumeur heb.

graag zou ik weten wat deze dromen inhouden!

groeten grondbaviaan

Naïgra
14 jaar geleden

Ik droom ook heel vaak dat ik kan vliegen met vleugels... alleen ik kan wel blijven vliegen.
Als ik dan in de lucht ben voel ik me vrij en gelukkig. Als ik land en m'n vleugels inklap heb ik het gelvoel in een kooi te zitten waar ik niet aan kan ontkomen. Het is echt vreesnenlijk. Bij mij kan het te maken hebben met mijn levenssituatie. Ik heb niet veel vrienden en heel veel mensen haten me.

Probeer er over na te denken hoe je je in het echte leven voeld... het kan je vaak verder helpen bij zulke dromen.

marcella
13 jaar geleden

ik droom ook echt supper vaak over vliegen en bepaalde krachten die ik heb en ik wordt heel vaak ook achterna gezeten en dan kan ik opeens niet meer vliegen maar daarvoor kon ik het wel
weet iemand wat dit betekend ????