Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

kermis ramp

Ines
14 jaar geleden

Hallo,

ik hoop dat iemand me kan helpen met mijn droom ;

Ik was met een paar vrienden op de kermis/pretpark,
en toen keek ik naar een nieuwe attractie en ik bleef ernaar kijken en ik dacht 'wat zou er gebeuren als het misging?'
en toen schoot de attractie los de lucht in met veel mensen erin, en landde een paar meter voor mij.
Ik hoorde mensen roepen dat de passagiers dood waren,
Er waren ook zegmaar brokken van de attractie die tegen andere mensen aankwamen,
maar voor mij lag een rozenkrans en achter de rozenkrans waar ik dus lag, was alles veilig.

zou iemand mijn droom kunnen verklaren?
alvast bedankt,
groetjes, Ines.

Antares
14 jaar geleden

Ik weet niet wat ik hier op kan zeggen. Het is nogal vaag, het lijkt ook verdacht veel op Final Destination.

Ines
14 jaar geleden

Ja die film heb ik wel eens gezien, maar dat was zeer lang geleden dus ik denk niet dat het als een verwerking van mijn hersenen is?

Peter Willemsen
14 jaar geleden

Ik had ook een droom vergelijkbaar met deze. Ik had ook Final Destination gezien, alleen was bij mij de droom eerder dan de film zelf en zat ik er ook in.

Ik ging de eerstvolgende kermis met mijn moeder in een spookhuis-achtige achtbaan, die defect raakte en veel paniek veroorzaakte. Dit was geen droom, maar de gevoelens en emoties kwamen erg overeen. We hadden geluk aan het ongeluk trouwens :) Ons karretje botste tegen andere aan met vonken en rook en zo. Maar gelukkig was dat bij het punt waar ons karretje omhoog getrokken werd.