Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

een vrouw in het wit die me van een lange trap probeert te duwen

evelien
14 jaar geleden

ik had laatst een droom en die was echt heel eng
weet iemand hier meer van
ik weet niet meer precies hoe hij ging want alles was een beetje vaag.
ik zat in mijn droom in bed ik dee mijn ogen even dicht en toen was ik opeens in een soort wolk
met witte duiven en ik voelde me gelukig er kwam een schim op me af en toen kwam de schim dichter bij
en ik zag dat het een vrouw was ik weet het niet meer zo heel erg goed maar ze had geloof ik zwart haar
en ze droeg wit alles was wit trouwens.
en toen veranderde de witte duiven in zwarte kraaien echt heel eng en alle wolken werden heel erg grijs
en die vrouw probeerde me oppeens van de trap te duwen en ik wou weg lopen maar toen kon ik opeens
helemaal niks meer ik stond een soort van verstijft ik kon alleen nog maar kijken en toen ik voor de trap stond
was de vrouw opeens weg maar tog duwde iets me er wel verder naar voren.
en toen ging de trap opeens weg en ik zag alleen nog maar zwart toen viel ik naar beneden en ik zag allemaal
vogels en toen zag ik opeens het gezicht van die vrouw voor me als een soort schim terwijl ik viel. en toen werd ik wakker
weet iemand van jullie wat dit is of beteken?

groetjes: evelien

jess
14 jaar geleden

hoi,wat toevallig ik heb ook een tijd geleden gedroomt over een vrouw in een wit gewaad die me van de trap wou duwen,
misschien beteknt de plek in de wolken een plek voor jezelf waar je je veilig en vrij voelt en die vrouw is iemand die je vrijheid wilt afpakken.
de kraaien staan voor angst,en dat je niet kan bewegen betekent dat die persoon sneller of sterker is.
mischien is de vrouw iemand die je onbewust eens hebt gezien.
dat de vrouw verdwijnt betekent dat ze je toch niks aan wilt doen,maar dat je valt weet ik geen betekenis van.als je deze droom vaker hebt dan gaat het misschien over wat je vroeger hebt mme gemaakt,maar dan in een andere vorm.
hopenlijk heb je iets aan de informatie en begrijp je de droom beter.

jess