Hallo,
Ik heb een rare droom gehad en herinner me hem nog goed, namelijk:
Ik ben in de bioscoop met twee vrienden (ik ken hun niet, zij mij wel, al lijkt mijn droom-ik ze wel te kennen) wij zijn druk aan het heen en weer te sjeezen door de bioscoop. En kijken een zeer korte film, wat ons een hele voldoening geeft en een positieve houding geeft over dingen. We maken er een feestje van, we vliegen over trappen (heel ver springen), al durf ik niet te hoog, want dan krijg je zo'n raar gevoel in je buik als je naar beneden gaat.
Op een gegeven moment ben ik ineens met heel veel vrienden en besluiten we te gaan wandelen over het strand, want er waren huizen ondergestroomd, want de zeespiegel was behoorlijk gaan stijgen. Dit was allemaal bewust gedaan, geen slachtoffer, het leek echt de normaalste zaak van de wereld. Maar daar was een huis en die vonden we interessant en wouden we naar binnen. Wat we ook deden. Het was daar erg donker, maar gelukkig hadden we wonderbaarlijk ineens allemaal een zaklamp bij ons. Ik begin tegenover mijn vriendin te zeuren dat ik naar huis wil naar mijn man toe, want het begint al laat te worden. Zij zegd; nog even, we zijn op avontuur. Dus we stappen met ons allen de slaapkamer in, en daat beweegd iets donkerblauws. Echt gigantisch, het is een reuzeachtige pratende otter, hij donkerblauw, ongeveer staand op zijn achterpoten 2,50 meter. Hij heeft ipv een spitse snoet een beetje een vierkante snoet en een heel donker voorkomen. HI gijzeld ons, en we zijn behoorlijk bang, maar naar een paar dagen begin ik hem steeds beter te begrijpen. We doen boodschappen en doen het huishouden. Maar als we iets fout doen, gaat hij, ondanks dat er geen verwonding is een hechting in onze arm maken. Op een gegeven moment zit ik bij hem op bed en voel ik me een soort moeder, ik borstel hem en hij zegt ga maar. Ik blij want dan kan ik naar mijn man. Dus ik wil weggaan sta op de oprit met me enkels nog in het water, Ik zie hem om het huis heen rennen op 4 poten (dat was een heel eind, zijn lijf) en word wakker.
Wat zou deze droom betekenen?
Groetjes Suzanne