Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Rode cobra

Anonieme bezoeker
14 jaar geleden

Hallo allemaal,

Enkele dagen geleden heb ik gedroomd dat ik konijnen in kooien aan het verzorgen was. Toen ik eventjes wegging en nadien terug kwam, zat er in 1 van de kooien een grote rode slang. Het zag eruit als een gewone rode slang maar in de droom was het voor mij een rode cobra. Ik voelde er geen angst voor. Even later ging ik weer weg en toen ik terug kwam was de rode cobra buiten de kooi op de grond, langgerekt. Ik ging naar hem toe om hem op te nemen om hem terug in zijn kooi te stoppen. Ik vermoed dat hij mij zachtjes gebeten heeft, maar het deed zeker geen pijn en ik had ook geen angst voor hem.
Deze droom houdt mij al dagen bezig, en op het internet vind ik telkens een andere uitleg... Kan iemand van jullie mij helpen met de interpretatie?
Bedankt!
Virginie

elmi kloosterhuis
14 jaar geleden

ik ken het niet interpreteren. maar ik droomde een paar dagen geleden met een. Zwart-Rode gevlekte cobra, zijn bovenlichaam stak omhoog, hij leek mj te willen aanvallen. Ik was niet bang, maar wel alert, pakte een bezem en kon daarmee, makkelijk zijn hoofd wegduwen. Ik vroeg mij dus ook af, wat is dit???? Hij was groot hoor, dus wel een paar meter lang en hij was dik....., heel gemene kop....

elmi kloosterhuis
13 jaar geleden

nu weer een droom over een pikzwarte spin. Kwam steeds mijn kant op, verstopte zich voor mij. Daarom vraag ik mij af, of ik hem nog een keer zie......