Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Gevoel dat je van een stoepje valt

14 jaar geleden

hoi,

Heb je ook wel eens dat je ineens zo'n rare beweging maakt in bed omdat je droomt dat je van een stoepje/berg afvalt?
Ik heb dit een stuk of 8 keer gehad.
Het is echt een raar gevoel, je krijgt een soort kriebel in je buik en je lichaam beweegt, met eens soort van schokje.
Het is best lastig uit te leggen.
Daarna word je altijd gelijk wakker.
Ik heb het aan mijn moeder en broer gevraagt en die hebben het ook wel eens gehad.
Mijn broer zei dat als je in je droom valt dat je dat dan ook echt zo voelt!! terwijl je gewoon in je bed ligt.

Ik denk dat het wel vaker bij mensen voorkomt!
Weet iemand misschien wat dit is?

1 keer bewerkt. De laatste keer was 14 jaar geleden door Ellemieke.

Pieter
14 jaar geleden

Ik denk wel dat ik dat gevoel ook ken. Ik krijg het ook wanneer ik denk aan iets dat veel groter is dan mij. Een reus of enorm monster of zoiets (in een droom is niets te gek ^^). Vroeger had ik het wanneer ik dacht aan de directeur van de basisschool. Ik heb geen idee wat het juist is, maar ik kan je wel verzekeren dat je niet de enige bent.

kim
14 jaar geleden

Een vrindin van mij zegt dat dat kom doordat je moe bent
zelf heb ik geen flau idee

doei...kim

14 jaar geleden

Ik heb dat ook heel vaak, dat komt dan doordat je spieren zich opeens ontspannen en dat voelt dan net alsof je valt.

X Nathalie

1 keer bewerkt. De laatste keer was 14 jaar geleden door Nathalie.