Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
ik herkende iemand uit een droom...
ladysilver
14 jaar geleden
hoi ik had een tijdje geleden een droom over een jongen, iemand waarmee ik knuffelde en zoende...
maar ik kwam die jongen vandaag tegen en herkende hem gelijk...! omdat we samen stonden te wachten op de bus begon hij ineens tegen mij te praten hij scheen me wel te mogen en vroeg of we contact konden houden... ik heb nou al de hele dag met hem gesmst en we hebben af gesproken voor binnenkort...
zou mijn droom mij hiervoor gewaarschuwd hebben of is het gewoon stomme toeval???
gr. Ladysilver
t
14 jaar geleden
Hee, ik ben geen droom expert ofzo maar ik heb dit soort dingen ook best vaak... Volgens mij zijn het voorspellende dromen en sta je dus open voor paranormale dingen, het klinkt heel dom maar misschien heb je er iets aan... Gr.
t
14 jaar geleden
Ps: als er in de droom over de jongen iets is gebeurd wat gevaarlijk is bijv. Hij trek een mes tijdens het zoenen, zorg dan dat je zo snel mogelijk de afspraak afzegt! Dit is dan een belangrijke waarschuwing!