Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Wie helpt mij met mijn droom

Mascha
13 jaar geleden

Hallo,

Ik heb afgelopen nacht een aparte droom gehad en zou graag willen weten wat deze zou kunnen betekenen.

Ik studeer op dit moment in het buitenland en woon dus ver weg van vrienden en familie. Ik ben terwijl ik hier zit in een heel drama verwikkeld met de zus van mijn vriendje, we kregen ruzie en ik heb haar gedrag moeten delen met de familie waardoor de familie bijna op springen stond...Inmiddels is alles weer een beetje gesust maar ik droomde de afgelopen nacht heel raar.

Ik droomde dat ik in het vliegtuig naar huis stapte en toen na lang reizen weer bij mijn vriend thuis was. Het was alleen niet bijzonder dat ik daar was...iedereen deed alsof ze het heel gewoon vonden. Ik zei iedereen één voor één gedag en het voelde allemaal heel erg ongemakkelijk en de sfeer was heel gespannen. De zus van mijn vriend was heel erg van uiterlijk veranderd. Ze was veel groter en breder geworden en had haar haar afgeknipt en droeg een bandana..het meest opvallende en rare was is dat ze puntige hoektanden had, zoals een leeuw of een vampier. Mijn vriend was wel blij me te zien maar hield zich gedeisd...ook hij had vampier/roofdier-tanden. Hoe het daarna verder ging weet ik niet goed meer maar ik weet nog wel hoe ongemakkelijk ik me de hele tijd voelde. Heeft iemand een idee wat dit kan betekenen? Ik ben vooral benieuwd naar waarom mijn vriend en zijn zus zulke tanden hadden.

Ik hoor het graag!
Alvast bedankt

13 jaar geleden

Hallo,

Ik heb vannacht heel vreemd gedroomd, heel kort en krachtig.

Echte gebeurtenis:
Mijn lievelingspony genaamd Sita is donker van kleur, Zij is bruin. Zij is rond 23 jaar oud.
Tot nu toe begreep ik dat zij 2 x hersenbloeding heeft gehad. En is laatst door ander paarden/ponies geschopt en
gebeten. Daardoor is zij naar rusthuis gegaan. Ik wist het al lang dat het niet goed ging met haar. Elke keer dat ik op de manege kwam krijgt zij een appel en een aangename poetsbeurt. Afgelopen vrijdag lijkt zij aan te geven dat haar tijd is gekomen want ze gaf mij een duwtje waarop ik haar een dikke knuffel gaf. Daarna is zij naar rusthuis gegaan.

Droom in diepe slaap:
Sita bij verbrandingsoven.

Ik wakker, en dan in lichte slaap:
Sita wil niet naar verbrandingsoven en lijkt mij te wenken
alsof ik haar moet zoeken om haar uit verbrandingsoven te moeten redden.

Mijn gevoel zegt mij nu:
Ik moet iets doen of moet ik negeren en afdoen alsof een droom is.
Ik weet niet goed wat ik moet doen.
Hoop dat jullie mij willen helpen met wat ik met deze situatie moest doen.
Is dat een intiutie of blijft een boodschap in een droom...
Is dat een betekenis van afscheid nemen of ... trouwens ik zit met vragen...