Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

mijn mama HELP ME ALSJEBLIEFT

mellanie
13 jaar geleden

nou kijk mijn moeder is ziek ze heeft borstkanker maar nu even naar mijn droom toe:

ik werd wakker in een ziekenhuis
in een ziekenhuis bed met ziekerhuis kleding aan
volgens mij had ik net een operatie gehad ofiets in iedergeval ik was super moe ik leek wel verdoofd
en men moeder stond aan bed ook in ziekenhuis kleding zonder haar(is in het egt ook)
ze zei met een beetje enge stem: heey meissie ben je wakker
ik was blij ik zei ja mam
mama zei:mag ik je iets vragen?
ik:ja tuurlyk mam
mama: ik heb je arm nodig alleen dan kan ik beter worden
ik: ???? owke voor jou doe ik ht
ik stapte uit bed en werd vastgebonden in een stoel
mama zei: je moet eerst een spuit nemen meid dan voel je ht wa minder
ik:owke
*kwamen bij de dokter aan*

ha! daar hebbe we der!
ik kreeg die spuit in men arm
DIE PIJN WAS ZO REALISTIES
en het was puur vergif wat ze in me spoten zo erg dat de naald in men huid smolt
ik moest huilen en alle lampen gingen uit en aan en iedereen stond me uit te lachen
toen werd ik doorgeschoven na de tafel
mama zat tegenover me
en ze pakte een mes
ze zei:weet je ik word hier helemaal niet beter van ik vind gewoon leuk om te doen! en begon te lachen
en ze begon te snijden:ik moest weer huilen en schreeuwen

ik schoot wakker en men arm waar mama blijkbaar in had gesneden schokten een soort van na heel eng
HELP ME HIER MEE ALSJEBLIEFT!!

Jenna
13 jaar geleden

Ik heb opgezocht wat je droom betekent op de site en met een beetje eigen invoer. Ik heb gezocht op wat steekwoorden in je droom en ik hoop dat ik je kan helpen!

Als je droomt dat je een mes draagt, duidt dit op woede, agressie en/of afscheiding. Er kan iets zijn wat je als het ware uit je leven wilt snijden, iets waar je vanaf wilt. Een mes kan ook symbool staan voor iets onharmonieus in je leven. Je zou deze banden willen doorsnijden of een mischien een relatie willen beeindigen.

Scherpe messen die glanzen voorspellen zorgen. Slechte ontwikkelingen zijn op komst. Gebroken messen voorspellen verlies op alle fronten. Als je droomt over een bot mes, duidt dit erop dat je harde werk niet of weinig beloond wordt. Dromen dat je gewond raakt door een mes, symboliseert mannelijke- of dierlijke aggressie.

Jenna
13 jaar geleden

anneer je droomt over een ziekenhuis, symboliseert dit je behoefte om je fysieke- of mentale gezondheid te (her)vinden. Je zou nodig terug moeten keren naar de normale dagelijkse gang van zaken

Jenna
13 jaar geleden

En, ik denk dat je bang bent. Voor de ziekte van je moeder, of van dagelijkse dingen.
Daar komt het denk ik ook dat je het echt voelde. Ik hoop dat ik je zo veel mogelijk heb kunnen helpen!!

mellanie
13 jaar geleden

super bedankt jenna je hebt me egt geholpen pffff wat een opluchting