Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

twee dromen in een

11 jaar geleden

Hallo,

ik heb nu een tijdje dezelfde droom over een jongen die ik ook ken, die een heleboel stapel brieven op mekaar aan het openen is maar niet leest, en die stapel brieven is heel hoog, en blijft eigenlijk ook hoog, en zit op een bureau wanneer hij het doet.

en dan heb ik ook een droom achteraf, ik doe de deur open en er komt een heel fel warme licht, goud kleurig, ik ben petieterig klein, maar de deur is mega groot en voor die deur staat echt een heeeeeel grote reus, heeft wel aangenaam gezicht, is zelfs mooi qua uiterlijk en verzorgd, en is in het goud bekleed en kijkt me aan met een serieus blik.

deze dromen spelen me de hele week al door.

Kan iemand me meer uitleg geven?

dankje

IngeLeuridan
11 jaar geleden

Hoi,

ik kan je droom niet verklaren, maar wel mijn eigen interpretatie geven.

Die jongen die die brieven opent, wat voor relatie heb je daarmee? Het lijkt me alsof die jongen ergens in "verdrinkt", dat het teveel is, aangezien er heel veel brieven zijn die hij niet opent. Iets ontkennen? Kan het zijn dat je iets ontkent in verband met die jongen?

De andere droom waarin je die reus ziet, hoe je het beschrijft lijkt het me wel een goddelijk figuur. Ik weet niet hoe religieus je bent maar misschien wil god zich aan je manifesteren, je laten weten dat hij/zij er is en dat je gezien wordt.

Groetjes,

Inge

11 jaar geleden

Hey,

Allereerst super bedankt voor je reactie!

ik heb een relatie gehad met hem ong. een jaar terwijl ik getrouwd was...om het even kort te zeggen, ik was getrouwd en hij was verliefd op mij, en hij kon het niet meer aan om alleen te blijven en is dan een relatie aangegaan en nu ben ik vrij en ben ik verliefd op hem. maar ik ben ondertussen zo ver dat ik het begin af te sluiten, want ik denk dat hij al zijn keuze heeft gemaakt, hoe pijn het nu ook doet voor mij. Ik zal maar een nieuwe hoofdstuk in mijn leven toelaten zodra de kans zich voordoet en pijn is genezen. dus opzich heb je wel een heel goede interpretatie. oftewel ontken ik iets of hij dan? als ik het zo begrijp.

de reus, ja ik ben gelovig opgevoed, dus ik snap heel goed wat je gezegd hebt, dat klopt wel.

Groetjes,
Heart

11 jaar geleden

het enige wat ik nog laatst over hem gedroomd is, dat hij in de auto zat bij de kant waar de bestuurder zit, maar hij sturude niet, auto stond stil, en hij had een serieuze grote lange en dikke blok hout vast. weet ook niet waar ik mijn uitleg kon gaan zoeken, heb overal gegoogled op internet, maar vind niets terug over een houten balk.

als je me meer uitleg zou kunnen geven, zou ik het enorm appreciƫren.

groetjes,
Heart