hoi allemaal,
(deze droom heb ik in spanje gehad op vakantie)
Het was nacht en ik liep over straat, ik zag een groepje mensen staan en toen ik dichterbij kwam zag ik dat ze wapens hadden, knuppels en dergelijke, ik begon te rennen zo hard als ik kon, ik bleef rennen er voor mij vormden er steeds nieuwe straten, er kwamen ineen veel meer mensen achter mij aan deze keer via helicopters auto's alles wat je maar kan bedenken, en ik moest vluchten, ik bleef rennen maar wist dat ik niet kon ontkomen.
ik stopte keek om mij heen en dook een bosje in, ik zat in dat bosje maar wist zeker dat ik hier niet veilig was dus ik sprong er weer uit en p dat moment, leek het wel alsof ik in de bioscoop zat en het witte doek begon van alle kanten weg te branden, en het verbrande stuk was niet zwart maar een inkijk in een hele andere wereld. ik werd gespannen en ik viel bijna weer terug in die nare droom, ik zei mijzelf te onstpannen en in één keer schoot ik de andere wereld in.
het was daar zo mooi, er was helemaal niemand, ik zat hoog in een soort van flatgebouw, op de top, liggend in een zwembad en om mij heen complete rust, een enorme palmboom reikte boven de flat uit, en er waren in de verre verte bergen, waar de grote zon oranje gekleurd achter schemerde, ik wist dat ik aan het dromen was, dat vertelde ik mijzelf nog, naast mij was een rand, ik keek erover heen en zat helemaal beneden een ruitjes vloer prachtig bedekt met patronen erin, blauw van kleur.
en om het gebouw heen een redelijk hoge muur met een hek in het midden.
ik draaide me naar rechts en keek een kamer binnen, als je uit het zwembad zou komen moest je eerst langs allemaal kralen die naast elkaar hingen tot aan de vloer, ik ben niet verder gegaan, ik durfde niet,
ik ging weer terug het zwembad in op precies dezelfde plek en zei tegen mijzelf "ik wil terug"
en inéén keer was alles zwart.
ik deed mijn ogen open, maar kon niks zeggen of doen, uit alle macht probeerde ik te bewegen en eindelijk schoot mijn arm omhoog, ik kon bewegen.
ik was terug!
dus ik ben benieuwd wat het nou eigenlijk betekend.
ik maak wel vaker rare dingen mee alleen nog niet qua dromen op dit na
in spanje ben ik ook een keer uit mijn lichaam getreden (bijna dood geweest)
Ik ben ook een keer in contact met een entiteit geweest.
er heeft zich 3 keer plaatsgevonden dat objecten rond mij begonnen te vliegen, waaronder recent een spiegel
en 2 keer iets voorspeld
vond het wel tot zijn recht om het toe te voegen misschien heeft dit verband?
1 keer bewerkt. De laatste keer was 10 jaar geleden door Constantine.