Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Dromen over iemand en die gene dan tegenkomen.

10 jaar geleden

Hallo,

Eergisteren heb ik gedroomd over een jongen waar ik eens een keer mee heb gezoend en ook daarvoor omging. Dit was geen lange periode. Ik vond hem wel leuk en wat hebben maar voor de rest niks. Het was een type die aan de drugs zat dus heb het afgekapt want daar wou ik natuurlijk niet aan beginnen aan zo een jongen. Nu heb ik hem wel langer dan een jaar niet gezien en opeens kom ik hem vandaag tegen. Ik zat naast mijn vader in de auto en hij reed naast ons in een rotonde. Ik keek en zag hem en dacht oh mijn god dat is hem en draaide mijn hoofd en toen ik weer keek zag ik hem naar mij kijken en draaide ik snel met een lach die ik probeerde te verstoppen mijn hoofd weg en keek niet meer.

De droom over hem ging dat ik zijn aandacht wou. In mijn droom kon ik vliegen en was mij aan het uitsloven.
Heb nu een vriend van een jaar en we gaan samen wonen. Misschien heeft het daarmee te maken? Ik weet het echt niet. Vond het zo bizar. Toen ik hem zag moest ik gelijk aan die droom denken. De droom was ook zo helder en wist toen ik wakker werd alles nog.

10 jaar geleden

Ik heb een soortgelijk iets gehad, maar dan anders. Ik heb weken lang dezelfde droom gehad. Ik was op verschillende plaatsen, maar kwam telkens dezelfde man tegen. Ik ken de man niet, maar hij zag er karakteristiek uit, een donkere lange regenjas, een hoed op en indringende ogen. Ik dacht dat het wel met een film te maken zou hebben ofzo. Tot ik in de bus naar de faculteit zat, en er tegenover mij precies die man uit mijn dromen kwam zitten. Ik hem hem met stomheid de hele rit aan zitten staren volgens mij hahaha. Ik ben die man nooit meer tegengekomen daarna, en heb de droom ook nooit meer gehad...