Beste dromers,
Vannacht had ik een droom die erg is blijven hangen in mijn gedachtes.
Het was in de avond het was donker en ik moest oversteken over een trambaan. Terwijl ik oversteek zie ik uit het niets een tram op mij afkomen die ik ternauwernood weet te ontwijken, maar er kwam al gelijk een andere aan die ik ook moest ontwijken en dit gebeurde 3x achter elkaar. Toen kreeg ik de tijd om mij even te oriƫnteren en naar de grond te kijken waar de tramrails nou precies lag, maar dit waren er zoveel en door elkaar dat ik niet wist wat ik nou moest doen, dus ik begon maar keihard te rennen omdat ik in de verte alweer nog een tram zag aankomen, maar je raad het misschien al hoe hard ik ook rende deze kwam toch op mij af en ik moest weet wegduiken. En toen zag ik ineens een hele grote boom met takken en bladeren die bijna tot de stam van de boom aanwezig waren en besloot me daaronder te gaan verschuilen/verstoppen met het idee hier ben ik veilig hier wordt ik niet gezien. En toen werd ik wakker...
Toen ik daarna weer in slaap viel kreeg ik weer een droom. In deze droom reed ik in een auto als bestuurder naast mij mn vriendin en achter haar zusje. We gingen richting een bocht maar ik ging te hard en we vlogen uit de bocht en kwamen ergens buiten de wegen terecht maar waren allen ongedeerd.
Zou iemand mij aub kunnen uitleggen wat dit allemaal inhoud? Want ik krijg het maar niet uit mn hoofd.
Alvast bedankt
Kevin