2 kinderen stonden bij het treinspoor naar hun moeder te kijken achter het hek, de moeder liep naar het spoor toe wanneer de trein aankwam en pleegde zelfmoord. de kinderen keken geshockeerd maar moesten niet huilen. de kinderen en de moeder leken native american [indianen] (vroeger, bruin oud beeld)
toen kwam er een stuk op tv over het treinspoor dat vroeger heel gevaarlijk was omdat het zich naast een veld bevond dat van de boeren was en ze dat veld moesten maaien met een tractor , zelfs op het stuk waar het spoor was, ik snapte niet waarom ze dat stuk niet gewoon oversloegen.
later werd de trein vervangen door een elektrische trein, nu met een autoweg aan de linker kant en een steile gras heuvel met bergen en daaronder water aan de rechter kant. ik liep opeens langs het spoor, de trein kwam er bijna aan, maar er kwam ook een auto aan aan de kant waar ik liep. gelukkig ging de auto opzij voor mij. daarna liep ik maar op het spoor want op de weg reden meer auto’s dan dat er treinen waren, er kwam weer een trein aan dus ik sprong naar de rechter kant op de grasheuvel, met de intentie te leunen op een boom, maar de heuvel was de steil dus ik vloog het water in. het water was diep en vies, maar ik kon opeens zelf de temperatuur bepalen en ik kwam er uit met een surfplank en surfpak aan. (tegenwoordige tijd, normaal beeld)
toen werd ik wakker en herinnerde ik mijn hele droom nog heel gedetaileerd dus besloot ik hem op te schrijven. Zou de droom een betekenis hebben?
Ik ben een meisje van 17 jaar oud en denk niet dat deze droom betrekking heeft tot mijn eigen leven(servaringen)