hai, ik heb vannacht heel raar gedroomd. ik stond 's nachts op straat, en ik hield de vriend van mijn huisgenootje vast. waarom? omdat hij in zijn rug geschoten was en daardoor verlamd was. het vreemde was dat er geen sprake was van een dader, hij was gewoon neergeschoten. en zijn gewicht was ook geen kwestie, ik kon hem makkelijk overeind houden. ik wilde de ambulance bellen, maar dat lukte niet. eerst twijfelde ik over het nr (112) en daarna kreeg ik het niet ingetoetst op mijn telefoon. uiteindelijk kwam tog de ambulance. ineens was zijn vriendin, mijn huisgenootje dus, even in beeld die zei dat ze niet mee ging, ze had geen tijd. en weg was ze weer. de ambulance was er, takelde hem erin en vroeg of ik meekwam. ineens dacht ik dat als zijn vriendin niet meewilde, ik ook niet meehoefde, want ik kende hem amper. de ambulancebroeder keek me nog verbaasd aan, en dat was het einde. wat me bijstaat is dat ik helemaal geen gevoel van paniek heb gevoeld, alleen verbaasdheid dat zijn vriendin zo onverschillig was. snapt iemand er wat van?