Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

mijn vriendin haar droom werkelijkheid ?

irmgard
15 jaar geleden

laatst had mijn vriendin een droom die mij best wel bekent voorkwam,

ik heb sinds kort een hele liefe vriend, maar hij had mij gevraagt iets minder met mijn vriendin omte gaan, ik heb ja gezecht omdat ik die vriendin niet zo goed ken. hij had mij dat gevraagt omdat hij haar helemaal niet mag !

maar zij is juist blij voor mij dat ik wat met hem heb en zij snapt niet waarom hij haar niet mag.

een dag voordat ik vertelde dat hij haar niet mag en dat hij aan mij had gevraagt om minder met haar om te gaan had zij een droom gehad.

we waren op een heel gewone dag op school, ik en mijn vriendje waren mensen aan het vertellen dat we iets hebben ( in haar droom zat mijn vriendje in een rolstoel terwijl hij in de werkelijk heid niet in een rolstoel zit ). mijn vriendje vertelde het aan een hele groep mensen maar hij stotterde heel erg ( heeft hij normaal ook niet last van. ) later in haar droom liep ze nadat de bel was gegaan de trap op en zag ze nick mijn vriendje maar toen zat hij ineens niet meer in een rolstoel :S ze sprong expres naar hem toen en liep zijn richting op, ze stopte en nick zag haar, hij pakte haar bij haar capuchon trok die over haar hoofd en smeet haar naar de railing van de schooltrap. ze wou hem terug slaan maar had geen kracht meer. volgens haar stond er ook nog iemand toe te kijken maar ze zach niet precies wie...

ik vind dit een hele rare droom ik snap hem op de een of andere manier wel een beetje maar ik kan het niet zo goed plaatsen en op een rijtje zetten, weet iemand mischien wat de betekenis zou kunnen zijn ?

alvast bedankt,

groetjes irmgard

Foempie
15 jaar geleden

Hoi Irmgard,
Een droom is maar heel uitzonderlijk werkelijkheid. Als die droom door jou vriendin gedroomd is, betekent hij iets voor haar en daarom niet perse voor jou. Zij zou eens kunnen kijken wat Nick kan symboliseren voor haar, iets van haar eigen (on)bewuste. Een angst, een verlangen...
Maar eigenlijk reageer ik niet op jouw bericht vanwege de droom, maar vanwege de vraag van je vriendje. Ik vind niet dat mensen elkaar kunnen opleggen niet met anderen om te gaan. Als Nick een probleem heeft met je vriendin, is dat zijn probleem en niet het jouwe. Je moet hem daarvoor natuurlijk niet laten vallen, verre van, maar ik zou als ik jou was, mijn vriendin ook niet laten vallen. Ik zou tegen Nick zeggen dat hij niet met haar moet omgaan als hij dat niet wilt, maar dat zij jou niks misdaan heeft en je dus gerust wel met haar kan omgaan.

Het lijkt me dat deze twee mensen samen nog wat af te werken hebben op de een of andere manier, maar dat ze elkaar (of nick je vriendin dan..) liever ontwijken en de confrontatie mijden. Misschien ben jij wel niet meer dan de link om te zorgen dat ze wel met elkaar in contact moeten komen en eventueel karma afwerken.
Laat je niet doen en leef in liefde ;)

Liefs,
Sarah

irmgard
15 jaar geleden

hey hey,

ja daar heb je gelijk in, ik probeer zeer om hun een beetje in contact te laten komen,

maar op een of andere manier staat mijn vriendje er niet voor open, ik mag haar echt niet zegt hij dan...
maar ik weet niet hoe dat komt, misschien omdat ze emo is echt geen idee..
maarja ik zit er wel steeds tussen want mijn vriendin begint hem nu ook al neit meer aardig te vinden en dan weet ik niet wat ik moet doen zij zegt iets tegen mij over hem, hij weer wat over haar

XxX irmgard

irmgard
15 jaar geleden

nou het is uit met die boy hoor ;)