Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Aanrijding, kinderen

Liefie
15 jaar geleden

We rijden in de auto, mijn ouders, broer en ik.
Over een heuvel en daar staan ineens twee kinderstoeltjes, half op elkaar, midden op de weg.
Uitwijken ging niet meer. Links was een vangrail, rechts ook.
Ik roep hard, DOOR HET MIDDEN, zodat we niet OVER de kindjes zouden rijden, met de hoop dat de stoeltjes uit elkaar zouden schuiven en er iemand gewond zou raken.
Binnen 1 sec verdeel ik de taken, pa bel 112, broer hou de rest van het verkeer tegen, ma ga naar de baby (meisje) en zelf ren ik naar het ventje van 3.
Godzijdank was er niemand gewond. Het jongetje vertelde dat zijn moeder dit gedaan had en dat hij dat aan niemand mocht vertellen.

Wat zegt dit?
Zelf heb ik geen relatie en geen kinderen.

Liefie
15 jaar geleden

iemand= natuurlijk NIEMAND, sorry, lettertje vergeten.

15 jaar geleden

Hoi liefje.

Het vervoer staat symbool voor de manier waarop wij ons levenspad bewandelen. De auto staat symbool voor ons eigen ik dat we onder controle moeten houden willen we geen brokken maken. Rijden we in de droom zonder problemen in de auto rond, dan zullen we in het waakbestaan een onbezorgd leven lijden of tegemoet gaan. Raken we in de droom de macht over het stuur kwijt, dan raken we in het waakbestaan de controle over ons eigen leven kwijt. Panne in de droom wijst op innerlijke remmingen die verholpen moeten worden willen wij onbezorgd verder kunnen.

Verder staat zij de moeder voor geborgenheid, het zachtaardige, het beschermende, het autoritaire en de plaats waar de wedergeboorte plaatsvindt.

Kinderen die in de droom verschijnen kunnen ons ook de weg wijzen en ons helpen de goede weg in te slaan.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns.

Bron.

DROMEN ENCYCLOPEDIE